بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار

عده‌ای جاهل در پی حذف شعار انقلابی "مرگ بر آمریکا" هستند

سازمان بسیج فرهنگیان در بیانیه‌ای تصریح کرد: عده‌ای جاهل و یا مرعوب و ساده لوح در پی حذف شعار انقلابی "مرگ بر آمریکا" هستند، آن‌هم در زمان ‌که دولت ایالات متحده در بسیاری از صحنه‌های داخلی و عرصه سیاست خارجی در اوج عجز و ناتوانی قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶ - 02November 2013

عده‌ای جاهل در پی حذف شعار انقلابی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج فرهنگیان با صدور بیانیهای، 13 آبانماه روز ملی مبارزه با استکبار را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان ماه یادآور حوادث بسیار مهمی است که در شکلگیری، مقاوم سازی و تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئههای پیاپی آمریکا به عنوان نماد کامل امپریالیسم جهانی و نظام سلطهگر تمامیت خواه، نقش اساسی داشته است.
 
تبعید حضرت امام خمینی رحمهاللهعلیه (1343)، اعتراض دانش آموزان به دخالتهای آمریکا و در پی آن کشتار دسته جمعی نونهالان این مرزو بوم توسط رژیم دست نشانده آمریکا (1357) و به ویژه تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام (1358) که از جانب امام امت، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت و ... هرکدام دلیلی قاطع و کافی برای اهمیت این روز بوده و ضرورت زنده نگهداشتن آن را در یاد و خاطر ملت مسلمان و انقلابی ایران بیان میکند.
 
امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در حالی شکل میگیرد که رسوایی جاسوسیهای مکرر و گسترده آمریکا در دیگر کشورها بویژه اروپایی همیشه همراه و متحد استراتژیک آنان، بر همگان عیان شده است.
 
امسال ملتها و دولتهای اروپایی نیز آمریکا را جاسوس خطاب میکنند و سفارتخانههای او را لانه جاسوسی مینامند.
 
فرزندان امام خمینی(ره) در سی و چهار سال پیش چهره حقیقی آمریکای جنایتکار را دریافتند و با تسخیر به حق لانه جاسوسی آمریکا این پیام را به همه جهانیان اعلام کردند؛ لیکن غرب به ظاهر متمدن و پیشرفته که آن روز میل و توان شنیدن چنین صدایی را نداشت؛ اکنون پس از گذشت چندین دهه، بر جاسوس و شیطان صفت بودن دولت ایالات متحده اعتراف میکند.
 
اینک که چهره حقیقی نظام سلطه آشکارتر از همیشه است و همه ملتهای مسلمان و آزادیخواه با تأسی از انقلاب پیروزمندانه اسلامی ایران به خیزش عظیم براندازی نظام سلطه و به دست گرفتن سرنوشت خود همت گماشتهاند و حکومتهای حاکمان دست نشانده غربی را یکی پس از دیگری از اریکه قدرت به زیر میکشند، جای بسی تعجب است که عدهای جاهل و یا مرعوب و ساده لوح در پی حذف شعار انقلابی «مرگ بر آمریکا» هستند، آنهم در زمانیکه دولت ایالات متحده در بسیاری از صحنههای داخلی و عرصه سیاست خارجی در اوج عجز و ناتوانی قرار دارد.
 
امروز هر ایرانی آزادهای میداند که مفهوم «نرمش قهرمانانه» در عرصه دیپلماسی به معنای حذف شعارهای انقلابی از ادبیات انقلاب اسلامی نیست بلکه به معنای پایبندی در اصول و راهبردهای ترسیم شده توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تغییر در تاکتیکها و استفاده از روشهای متنوع دیپلماسی برای احقاق حقوق ملت ایران است و دولت ایالات متحده آمریکا پردهای دیگر از حیلههای پنهان خود را در پوشش «مذاکره خیرخواهانه!» مطرح کرده و با پنجههای آهنین پوشیده در دستکش مخملی، فقط اظهار دوستی با ملتها را دارد.
 
ما فرهنگیان بسیجی و افسران و سربازان جبهه جنگ نرم به عنوان طلایه داران فرهنگ غنی این مملکت به تأسی از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب ضمن اعتماد به سیاست خارجی دولت و تیم بیدار مذاکره کننده،حمایت همهجانبه خود را از اقدامات و تلاشهای خیرخواهانه، عزت مدارانه و توأم با حکمت و مصلحت دولت اعلام میداریم و از سیاستهای خصمانه و چندچهره سردمداران نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار برائت جسته و هشدار میدهیم که در هر مرحله از مذاکرات که منجر به تضییع حقوق و یا از بین بردن عزت ملت ستمدیده ایران و یا ارزشهای انقلاب پر افتخارمان شود، کفن پوش و ایثارگرانه به میدان آمده و حماسهای ماندگارتر از گذشته خلق خواهیم کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار