محمدرضا نقدی در گفت و گو با دفاع مقدس:

با فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیف هیأت دیپلماسی به طور واضح مشخص شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دنیا امروز نظر میلیون ها ایرانی را در خیابان های شهرهای مختلف کشور خواهد دید و این مهم درک انتظارات و خواسته های مردم را کفایت می کند.
کد خبر: ۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴ - 04November 2013

با فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیف هیأت دیپلماسی به طور واضح مشخص شد

محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس در حاشیه مراسم یوم الله 13آبان ضمن اشاره به موضوع مذاکره ایران و آمریکا اظهار داشت: مردم امروز نظر خود را ابراز خواهند کرد و دنیا امروز نظر میلیون ها ایرانی را در خیابان های شهرهای مختلف کشور خواهد دید و این مهم درک انتظارات و خواسته های مردم را کفایت می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری گفت: این فرمایشات منشور نرمش قهرمانانه است و با این فرمایشات تکلیف هیأت دیپلماسی به طور واضح مشخص شد و تکلیف مردم در ادامه مبارزه مشخص گردید. فرمایشات رهبری سبب شد نحوه تعامل این دو جبهه و این دو میدانی که هر دو باید کار خود را با نشاط و فعال دنبال کنند به طور صریح روشن شود.

نقدی افزود: ما وظیفه خود می دانیم که فرمایشات مقام معظم رهبری را تحت عنوان منشور نرمش قهرمانانه و چارچوب نرمش قهرمانانه تدوین کنیم و انشاء الله به طور گسترده تعلیم داده شود که بدانیم در این شرایط پیچیده به چه نحو عمل کنیم.    

                    

نظر شما
پربیننده ها