حاشیه نگاری دفاع مقدس بر روز 13 آبان ماه 92؛

آری، انگار دشمنی پر رنگ تر از این است که با مذاکراتی دروغین به پایان برسد

عده ای با لباس مدرسه، عده ای با لباس های نظامی، عده ای با پوشش طلابی و بخشی زیادی از جمعیت هم با لباس شخصی آمده بودند. رنگ لباس ها متفاوت بود ولی رنگ دل ها یکی. همه یک دل و یک زبان صدا می زدند: مرگ بر آمریکا
کد خبر: ۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷ - 04November 2013

آری، انگار دشمنی پر رنگ تر از این است که با مذاکراتی دروغین به پایان برسد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حضور دانش آموزان، دانشجویان، رسانه های مختلف از داخلی گرفته تا بین المللی و خارجی بسیار پررنگ بود ، انگار همه در تلاش بودند تا به سهم خود به وظیفه ای عمل کند. یکی تلاش برای پوشش خبری این مراسم و دیگری برای بلند تر فریاد زدن " مرگ بر آمریکا "، یکی برای پیدا کردن سوژه ای نایاب برای عکاسی و دیگری برای حفظ امنیت راهپیمایی بین جمعیت حضور یافته بودند.

اما یک چیز برای همه جالب تر از باقی موارد و سوژه ها بود آن هم تعجب رسانه های خارجی از این حضور پرشورکه با دقت تمام صحنه ها را مشاهده می کردند و پوشش میدادند تا به تمام دنیا برسانند پیام تاریخی امام ( ره) :" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"
 
برای یک لحظه تمام دوربین ها به یک جا متوجه شد و اصل ماجرا همان جا بود که پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و با صدایی رسا و بلند هزاران هزار بار شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند و پیام مقام معظم رهبری را به گوش جهانیان رساندند، آری انگار این دشمنی پر رنگ تر از این نیرنگ های دیرینه ی امریکا و اسرائیل غاصب است  که با مذاکراتی دروغین به پایان برسد.

در این مراسم دانش آموزانی از دبیرستان عترت با در دست داشتن پلاکرد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حضور پر شور و با اقتداری را در مقابل لانه جاسوسی آمریکا داشتند و با سردادن این همه لشگر آمده به عشق رهبر امده با ولی امر خود تجدید پیمان نمودند تا به آمریکا ثابت کنند که هرگز از اعتقادات و افکار انقلابی دست بر نخواهند داشت.
 
در مراسم  امروز هم چون سال های گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای دولت و مقامات لشگری و کشوری حضور داشتند و با حضور خود به آمریکا و لبخند فریبکارانه اش دهن کجی نمودند و با ولی امر مسلمین امام خامنه ای تجدید پیمان کردند.
 
در مراسم امروز زن و مرد و پیرو جوان آمده بودند تا بگویند مردم در هر شرایطی پشتیبان نظام و رهبرشان هستند و خواهند ماند. مردم شعار های مقتدرانه ای در مراسم سر میدادند از جمله : این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده، مرگ برانگلیس، مرگ بر آمریکا،ما هم مانند رهبرمان انقلابی هستیم، گفته چنین رهبر ما اعتمادی نیست به آمریکا و ... 
 
عده ای از جوانان هم با راه رفتن از روی پرچم امریکا خشم خود را نسبت به لبخند های فریبکارانه ی اطرافیان این کشور نشان دادند و در پایان با آتش کشیدن پرچم آمریکا نفرت خود را جلوی دوربین های رسانه های خارجی به تصویر کشیدند.
 
در این مراسم سعید جلیلی یکی از  سخنران مراسم بود که با سرلوحه قرار دادن افکار امام( ره) و پیرو خط رهبری بودن صحبت های خود را شروع کرد و با شعار تاریخی امام(ره) یعنی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند صحبت هایش را به پایان رساند .
 
گزارش از طیبه کرانی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار