سردار حسینی در گفتگو با دفاع مقدس:

شعار "مرگ بر آمریکا" به یک فرهنگ تبدیل شده است

فرمانده سپاه امیر المومنین استان ایلام گفت: شعار مرگ بر آمریکا را هیچ کس به مردم ایران یاد نداد و نخواست، خود مردم وقتی آمریکا را سد راه خود و مظلومین جهان دیدند شعار "مرگ بر آمریکا" را سردادند و آن را به یک فرهنگ تبدیل کردند.
کد خبر: ۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶ - 03November 2013

شعار

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین استان ایلام در خصوص روز 13 آبان و شعار "مرگ بر آمریکا"، اظهار داشت: تا وقتی که تفکرات انقلابی امام (ره) و مقام معظم رهبری در کشور ما حاکم است قطعا تفاوتی بین حق و باطل، استکبار و استکبار ستیزی خواهد بود و تا زمانی که درندگی، وحشیگری، تجاوز و زیاده خواهی های آمریکا است، هر آزاده ای در هر نقطه ای از جهان به خصوص در ایران شعار "مرگ بر آمریکا " را فریاد خواهد زد.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا را هیچ کس به مردم ایران یاد نداد و نخواست، خود مردم وقتی آمریکا را سد راه خود و مظلومین جهان دیدند شعار "مرگ بر آمریکا" را سردادند و آن را به یک فرهنگ تبدیل کردند.
 

با حرکتی هدفمند و تفکری انقلابی، مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان اسلام خواهیم زد

سردار حسینی حضور مردم و دانشجویان را بسیار پرشور دانست و افزود: من ایمان دارم که دانشجویان و مردم فهیم کشورمان مانند دانشجویان در سال 57 که به صورت خودجوش لانه ی جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، در صحنه حضور خواهند داشت و با حرکتی هدفمند و تفکری انقلابی، مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان اسلام خواهند زد. 

نظر شما
پربیننده ها