بیانیه سازمان بسیج اساتیدکشور در آستانه ۱۳ آبان؛

سیزده آبان نشان دهنده عمق هوشیاری و خودآگاهی ملت ایران است

ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان روحیه استکبارستیزی، ایستادگی و عزم راسخ خویش را برای مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهانی و صهیونیسم بین‌المللی به جهانیان نشان می دهند.
کد خبر: ۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴ - 04November 2013

سیزده آبان نشان دهنده عمق هوشیاری و خودآگاهی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج اساتید کشور در این بیانیه ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران به ویژه اساتید و نخبگان بسیجی و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان عنوان شد:
۱۳ آبان یادآور چندین دهه ظلم- جنایت- حق کشی و فتنه های ناجوانمردانه ای است که آمریکای جنایتکار بر ملت و تاریخ سرزمین ما تحمیل کرده است.

چگونه میتوان فراموش کرد که دستهای آشکار و پنهان آمریکا همواره در کار تخریب باورها- اعتقادات- منافع ملی و مصالح دینی و مذهبی ما بوده است؟

چگونه میتوان فراموش کرد که غرب به سردمداری آمریکا و صهیونیسم چه حوادث تلخ و ناگواری را به ملت ما و ملتهای مسلمان منطقه و جهان تحمیل کردهاند؟

سیزده آبان نه تنها نشان دهنده عمق هوشیاری و خودآگاهی ملت و طیفهای مختلف جامعه ماست که یادآور حوادثی تلخ و تلخترین حوادثی است که به دست غرب و آمریکا رقم خورده است.

و سیزده آبان امسال شرایط خاص خودش را دارد و در حالی فرار میرسد که غربزدگان بیهویت و شیفتگان غرب منفعلانه سعی در به فراموشی سپردن جنایتها و اقدامات خصمانه آمریکا در رابطه با ملت ایران دارند، غافل از اینکه ملت سلحشور ایران اسلامی به تأسی از رهنمودهای مولا و مقتدای خویش بیش از همیشه با حضور استوار و پرشور و با الهام از سالار شهیدان حضرت حسین (ع) هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم خواهد پیچید.

ما اساتید و نخبگان دانشگاهی و دانشگاهیان فردا هم صدا با ملت مسلمان ایران اسلامی و دانش آموزان و دانشجویان کشور با تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین با تمام توان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حاضر شده و ندای مرگ بر آمریکا را سر میدهیم.

در این بیانیه از قشرهای مختلف ملت، به ویژه اساتید و دانشگاهیان کشور، دعوت شد تا با حضور پرشور و گسترده در مراسم گرامیداشت 13 آبان اجازه ندهند عدهای خود فریفته با طرح شعار های دروغین و حماقتشان، بر عزم و روحیه استکبارستیز ملت ایران خدشه ای وارد سازند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار