حجت الاسلام والمسلمین انصاری:

13آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: در آستانه فرارسیدن ١٣ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان عزیز مان و تقارن این روز با آغاز ماه محرم معنای خوبی پیدا کرده است چرا که قیام امام حسین(ع) هم در راستای مبارزه با سلطه و استکبار و بی دینی بود.
کد خبر: ۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵ - 03November 2013

13آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه خاتم الانبیاء، امروز در جمع کارکنان کادر و وظیفه مرکز آموزش شهید سرلشگر اشرف گنجویی (٠٥کرمان) اظهار داشت: در طول تاریخ همواره دو جبهه در مقابل بشر وجود داشته است: یکی جبهه حق و نور و دیگری جبهه باطل، شیطانی و طاغوت؛ و سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نماد همین تقابل حق و باطل است، چرا که در سالروز شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سیزدهم آبان سال 1358 ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود. در این روز به یکباره حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه یافت و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائماً به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه انقلاب اسلامی ایران مشغول بودند به گروگان گرفته شدند و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود، تعطیل گردید.
 

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبود، بلکه آغاز تحولی شگرف در جهت نشان دادن ماهیت و ذات واقعی زمامداران دولت آمریکا در خاورمیانه و در سطح جهان بود که به وقوع پیوست. کما اینکه این روزها شاهد برگی دیگر از اهداف شوم آمریکا هستیم جاسوسی از مکالمات سران بعضی کشورها لکه ننگ دیگری است برای دولت آمریکا.


وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وقایع روز سیزدهم آبان بیان داشت: سیزده آبان روز دانش آموز است زیرا در چنین روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزندگی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بزدایند راه مدرسه تا خیابان را چنان بپیمایند که رزمندگان بی باک، جبهه ها را در می نوردیدند، همچنین سیزدهم آبان شاهد وداع امت با امام خود برای سالیانی چند بود. آن روز را سیزدهم آبان بخوبی در یاد دارد. خادمان بی مزد و منت بیگانگان به گرد خانه ای جمع آمدند که آشناترین نام را برای دلسوختگان امت اسلامی داشت و شیداترین نغمه ها را در گوش انسانهای مومن زمزمه کرده بود. خمینی (ره) را در ازدحام آهن و پولاد تا بیرون از مرزهای جغرافیای ایران دور کردند اما مرام و نام خمینی(ره) را برای همیشه در دل مرد و زن و مسلمان ایرانی جاودانه کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار