بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت 13 آبان:

13 آبان آغاز جنگ نرم در برابر آمریکای خیانتکاراست

حرکت جوانان ایرانی در سال 58 تثبیت و حفظ آمریکاستیزی ایرانیان بود. حرکت آن ها عملیاتی بود با رمز جاودان (مرگ بر آمریکا)! عملیاتی که شهد پیروزی آن هنوز در کام شجاع مردان و دلیر زنان ایرانی تازه است.
کد خبر: ۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷ - 04November 2013

13 آبان آغاز جنگ نرم در برابر آمریکای خیانتکاراست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج مهندسین صنعتی بیانیه ای به مناسبت 13 آبان صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

((مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ ))
 
هر ورق از تقویم تاریخی انقلاب اسلامی، دفتری به رنگ آزادگی و خط سر افرازی است. انقلاب اسلامی بی شک یکی از بی بدیل ترین الگوهای استکبارستیزی و آزادی خواهی در جهان کنونی است. انقلاب اسلامی از ابتدای ظهورش مهد پرورش دلیران و بزرگانی بوده است که ندای توحید و آزادمردیشان را به گوش مستضعفین و ستم دیدگان جهان رسانیده تا برای حرکتشان به سوی کمال و استقلال، نماد قدرت، نیروی محرک و قوای پشتیبان باشد.

13 آبان سرفصلی پر از حوادث، رشادت ها و حماسه های ماندگارمی باشد. تبعید امام روح الهی در آغازین روزهای مبارزه، کشتار دانش آموزان بی گناه در آستانه افول قدرت کاذب و دیکتاتور پهلوی و تسخیر آشیانه ی جاسوسان روبه صفت در بدو پیروزی انقلاب؛ نشانه حقانیت و صحت این حرکت مردمی بوده است.

حضور بیش از نیم قرن مقاومت، مبارزه و پیروزی در جنگ های تحمیلی با وجود خیانتکاران ددمنش در شناسنامه انقلاب اسلامی مشهود است و این اعمال وحشیانه کافیست تا چهره ی واقعی مستکبرین و زورگویان را رو کند. با وجود این آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش هر روز که از 13 آبان 58 می گذرد در منجلاب قدرت پوشالی خویش فرو می روند و تنها با بن بست ها و ناکامی ها دست و پنجه نرم می کنند.

حرکت جوانان ایرانی در سال 58 تثبیت و حفظ آمریکاستیزی ایرانیان بود. حرکت آن ها عملیاتی بود با رمز جاودان (مرگ بر آمریکا)! عملیاتی که شهد پیروزی آن هنوز در کام شجاع مردان و دلیر زنان ایرانی تازه است. لانه ی جاسوسی آمریکای منافق بود که جوانان انقلابی آن را علاج پیش از وقوع کردند.
شاهدیم کشف برومندان ایران سرافراز در خصوص آشیانه های، سفارت نام آمریکا در سال 58، امروز حتی برای کشورهای هم پیمان و قلب اروپا هم به ثبت رسیده و آنها هم مُهر " لانه ی جاسوسی" را بر روی این سفارتخانه ها زدند.
حرکت رو به صعود متخصصین، متعهدین و دلسوزان این خاک در بیش از سه دهه گذشته نقشه ی کوردلان و گربه صفتان را نقش بر آب نموده است. آری اینان فرزندان روح اله کبیر و سربازان بصیر امام خامنه ای هستند که اینگونه صلابت در رگ هایشان موج می زد، و خروش این امواج هنوز هم لرزه بر اندام مستکبرین و جهانخواران، خصوصا آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی می اندازد. این ها نمونه های استوار مقاومت و آفریننده ی حماسه های سترگ هستند.

بی شک سیزدهم آبان ماه اوج استکبار ستیزی ملت ایران و آغاز جنگ نرم در برابر آمریکای خیانتکاراست و ما در این جنگ، با بصیرت و همت بالا پیروز گشته و دستاوردهای عظیممان را خاری در چشم دشمنان قرار داده ایم.

آیا احدی می تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد واستکبار به قدری برملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز وحتی در سطح یک کنفرانس و دادگاه نمی شود موارد نقض وجنایاتش را احصاء کرد. مردم ایران نتیجه اعتماد به آمریکا را در سده گذشته به چشمان خویش دیدند، پس هرگز تن به ذلت و خواری در برابر زبون ترین دشمنشان نخواهند داد.

دشمنان این آب و خاک بدانند که مردم ایران فهمیده اندکه تنها برای دین و مذهب شان چنگ و دندان تیز کرده اند؛ اما ای کوردلان غافل بدانید که ما زاده ی عاشوراییم و ذلت را به هیچ قیمتی نمی پذیریم. گندم ری ارزانی خودتان. ما دست از پشتیبانی ولایت فقیه بر نمی داریم؛ چرا که به قول پیر جماران نمی خواهیم به مملکتمان آسیبی برسد.

حرکت های اخیر مردمی و استکبارستیز مستضعفین و ستمدیدگان در کشور های منطقه، هرکدامش گواه نقش کثیف و مخرب آمریکا و هم پیمانانش است. به لطف الهی این تحرکات روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی را در کشورهای تحت سلطه ی دیکتاتوران پلید مانند مصر و لیبی زنده کرد و نظام سلطه را به مرگ فراخوانده است. هرچند بازهم مستکبران و متحجران وهابی و آمریکایی خواستند مسیر راه بیداری اسلامی را با اعمال متوحشانه خود در سوریه منحرف سازند؛ اما بسان آیه ی مبارکه ( یدالله فوق ایدیهم) بازهم پنجه های خونین آنها کوتاه گشت و هوشیاری مسلمین به آنان اجازه ی این کار را نداد. به حول و قوه ی الهی این حرکات تا قلب آمریکا و اروپا هم پیش خواهد رفت و ما در انتظار آن روزیم که ندای دلنشین اسلام در سراسر جهان فرش قدوم مبارک امام مستضعفین مهدی موعود، شود.

متعهدین، متخصصین و مهندسین بسیجی و سربازان امام خامنه ای مدظله العالی، ضمن اعلام حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان و دعوت از آحاد مردم شریف و با بصیرت ایران در این حرکت یوم اللهی، انزجار و نفرت خود را از استکبارگران، استعمارگران، اشغال گران و خونخواران جهان اعلام می کند و با صلابت بر استقلال علمی و مذهبی خود می بالد و می گوید " ما برای آفرینش حماسه نیازمند شرق و غرب نیستیم".
                                                               

                                                                   والسلام علی من اتبع الهدی
                                                  

نظر شما
پربیننده ها