پیام سردار مهدی معصوم بیگی به مناسبت 13 آبان؛

تسخیر لانه‌ی جاسوسی، انقلابی دیگر در بطن انقلاب اسلامی بود

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: مردم انقلابی ایران بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که روحیه استقلال طلبی و خودباوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه در ایران زنده است.
کد خبر: ۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵ - 04November 2013

تسخیر لانه‌ی جاسوسی، انقلابی دیگر در بطن انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس مهدی معصوم بیگی، جانشین پلیس پیشگیری ناجا در پیامی 13 آبان، روز دانش آموز را گرامی داشت. متن این پیام بدین شرح است:

13 آبان روز حوادث تاریخ ساز و مصداق بارزی از فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران علیه قدرتهایی زورگو و سلطه جو، به ویژه آمریکا جنایتکار و متجاوز است.

در این روز مردم انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در برابر طوفان هجمه ها و توطئه های سهمگین استکباری ایستاده و با آرمانهای امام (ره) و شهداء تجدید میثاق و با ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیعت مجدد خواهد داشت.

13 آبان یاد آور واقعهٔ تاثیر گذار در روند پیروزی انقلاب اسلامی و تسیر لانه جاسوسی آمریکا در حقیقت انقلابی دیگر در بطن انقلاب اسلامی بوده که تبیین روند وقوع این حادثه نشان دهندهٔ ماهیت ضد استکباری تفکرات امام خمینی (ره) و به تبع آن آحاد ملت ایران است.

در ادامه این پیام آمده است؛ آری سیزده آبان در تاریخ انقلاب برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است. در چنین روزی بود که فرزندان امام در مقابل دانشگاه تهران و خیابانهای اطراف با شعار درود بر خمینی، مرگ بر شاه، پایه های حکومت را به لرزه در آورده و با گلوله های ماموران شاه به خاک و خون غلتیدند و دعوت حق را لبیک گفتند.

روز دانش آموز (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) بیانگر سه واقعیت مهم تاریخی یعنی تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار بی رحمانه دانش آموزان در سال 1357 توسط رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام میباشد. یوم الله سیزده آبان از جمله روزهایی است که در بین ایام الهه درخشندگی خاصی دارد. چرا که حکمت الهی، این روز را مقارن با پدید آمدن سه جریان مهم و مقدس و سرنوشت ساز در سه مقطع زمانی جدا از هم قرار دارد که هر یک نقطه عطفی در تاریخ حرکت طوفنده انقلاب اسلامی میباشد.

ملت همیشه در صحنه ایران با نمایش وحدت و همدلی و حضور گسترده در راهپیمایی این روز ضمن تکریم رشادتها و حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار الگویی از شهامت و شجاعت را به نمایش خواهند گذاشت.

مردم انقلابی ایران بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که روحیه استقلال طلبی و خودباوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه در ایران زنده است.

امید است در سایه سار ائمه اطهار و با عنایت الهی و بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و دعای خیر شهدا و امام شهیدان (ره)، خداوند همچون تمامی دوران یار و پشتیبان ملت شریف ایران اسلامی و آینده سازان انقلاب ارزشمندمان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها