بیانیه بسیج جامعه پزشکی به مناسبت فرارسیدن 13 آبان؛

13 آبان نقطه عطفی در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی

13 آبان نقطه عطفی در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی و برگ زرین اتصال حوادث و رخدادهای ‏سرنوشت سازی است که ‏برای ‏همیشه آن را به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران جاودانه ‏ساخته است.
کد خبر: ۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷ - 03November 2013

13 آبان نقطه عطفی در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت سید الشهداء (ع)، ملت فهیم و قدرشناس و به خصوص جامعه پزشکی ایران اسلامی را به حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضد استکباری این روز فرا خوانده است.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

13 آبان نقطه عطفی در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی و برگ زرین اتصال حوادث و رخدادهای سرنوشت سازی است که برای همیشه آن را به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران جاودانه ساخته است؛ سه حماسه عظیم تاریخی این روز هر یک سهم به سزایی در شکل گیری روند بعدی مبارزات ضد استعماری و عدالتخواه ملت ایران داشته اند.

تبعیدحضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط عمال رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358.

اینک در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی ملت بزرگ ایران بیش از پیش شاهد بروز دشمنی های شیطان بزرگ و ایادی آن در راه جلوگیری از پیشرفت های شگرف جمهوری اسلامی ایران است؛ که تشدید تحریم ها در جبهه اقتصادی یکی از آخرین حربه های ناکارآمد آنان است که به فضل الهی و با مقاومت ملت ایران و تدبیر مسئولان این دسیسه نیز به فهرست بلند ناکامی دشمنی های آمریکا با ایران اضافه خواهد شد.

بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن گرامیداشت ایام شهادت سید الشهداء (ع)، ملت فهیم و قدرشناس و به خصوص جامعه پزشکی ایران اسلامی را به حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضد استکباری این روز فرا خوانده و از همه اقشار با بصیرت ایران اسلامی می خواهد با طنین شعار مکتبی مرگ بر آمریکا، بار دیگر شعار جاودانه هیهات من الذله  حسین (ع) را مصداقی دوباره ببخشند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار