نماینده مجلس شورای اسلامی:

وقتی ولایت فقیه محوریت اصلی سیاستمداران ما باشد هرگز متزلزل نخواهیم شد

نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نه تنها از عدم ارتباط با آمریکا ضرر نمی کند بلکه تا زمانی که ولایت فقیه محوریت اصلی سیاستمداران ما را برعهده دارند، جایی برای متزلزل شدن وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴ - 04November 2013

وقتی ولایت فقیه محوریت اصلی سیاستمداران ما باشد هرگز متزلزل نخواهیم شد

حجتالاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس در حاشیه مراسم یوم الله 13آبان با اشاره به  شاخص هایی که حضرت امام(ره) مشخص کرده اند، اظهار کرد: نحوه ی نگاه و جهت گیری ما در برابر غرب و آمریکا شاخص هایی است که بعد از حضرت امام ره خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری نیز این جهت گیری ها را برای ملت ما و سایر ملت های دنیا مشخص کرده اند.

وی افزود: ما باید در برابر سلطه ی جهانی که آمریکا، عوامل آمریکا، اروپا و حتی دولت هایی که مربوط به آمریکا هستند مقتدرانه بایستیم. در بحث مذاکره نیز باید سعی کنیم که آمریکایی و غربی ها یک قدم عقب تر بنشینند، نباید ما عقب نشینی کنیم چون آنها هستند که به حقوق ملت ها تجاوز کرده و عوامل فساد و متجاوزان زورگو در جهان به شمار می روند.

حجتالاسلام  بزرگواری تصریح کرد: باید ارتباط ما با آمریکا زمانی باشد که آمریکا عاقل شده و حقوق ملت ما را ادا کند و از خوی سلطه گری خود دست بردارد. اگر چنین ارتباطی بین ایران و آمریکا برقرار شودهمه ی ملت های دنیا سود خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه ایران هیچ گاه از عدم ارتباط با آمریکا متضرر نمی شود گفت: ایران نه تنها از عدم ارتباط با آمریکا ضرر نمی کند بلکه تا زمانی که ولایت فقیه محوریت اصلی سیاست مداران ما را برعهده دارند جایی برای متزلزل شدن وجود ندارد. اگر افرادی هم باشند جایی بین این ملت بزرگ و فهیم ندارند.

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد ضمن بیان اینکه مولفه ی استکبار ستیزی علیه آمریکا نیاز به آگاهی دارد خاطر نشان کرد: اگر ما بتوانیم همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند انقلاب را صادر کنیم و آگاهی بخشی بیشتری حتی به ملت آمریکا صورت دهیم،شاهد انفجار گسترده ای در آمریکا خواهیم بود.

وی افزود: امام (ره) به دلیل همین آگاهی مردم ما انقلاب را انفجار نور نام نهاد،مردمی که همیشه در صحنه و آماده ی پاسداری از انقلاب خود هستند. اگر مردم جهان چنین آگاهی پیدا کنند در مقابل دولت مردان آمریکا خواهند ایستاد.

حجتالاسلام  سید علی محمد بزرگواری در پایان بیان کرد: اگر سفارت آمریکا به تعبیررهبر وملت ما، لانه ی جاسوسی تسخیر نمی شد، قطعاً انقلاب ما این موفقیت های عظیم را نداشت ، چه بسا لیبرال ها و آدم های خود فروخته ملت ما را در مقابل آمریکا می فروختند و خدایی ناکرده دوباره حاکمیت طاغوت بنا می شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار