نویسنده کتاب بی‌بی زیور:

مادر شهید «اسماعیل بشرپور» هر سه فضیلت خواهر، همسر و مادر شهید را دارد

«احمدپور» گفت: کتاب بی بی زیور و این موضوع برایم جذاب بود چون حاجی خانم مادر شهید «اسماعیل بشرپور» هر سه فضیلت را دارند و خواهر، همسر و مادر شهید هستند.
کد خبر: ۵۵۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 25November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «زهرا احمدپور»  نویسنده کتاب بی بی زیور در میزگرد شهیدشناسی با موضوع کتاب بی‌بی زیور که امروز چهارم آبان به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش داراب با حضور برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار داشت: این موضوع برایم جذاب بود چون حاجی خانم مادر شهید «اسماعیل بشرپور» هر سه فضیلت را دارند و خواهر، همسر و مادر شهید هستند.

 نویسنده کتاب بی بی زیور در خصوص هدف از تالیف کتاب بی بی زیور گفت: در خصوص زندگی شهدا و خاطرات آنها کارهای خوبی ارائه شده اما در شهر ما، در مورد جایگاه خواهر، همسر و مادران شهدا کاری تالیف نشده بود و حاجی خانم هر سه فضیلت را دارند و خواهر، همسر و مادران شهید هستند و من نیز خیلی دوست داشتم که این سعادت نصیب من شود تا بتوانم با ایشان همنشینی داشته باشم و این کار را انجام بدهم.

نویسنده کتاب بی‌بی زیور خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: شهدا مثل افسانه ها نیستند که ما فقط در کتاب‌ها به دنبالشان بگردیم بلکه ما باید با شهدا زندگی کنیم و از آنها درس بگیریم و آنها را در لحظه لحظه زندگی خود داشته باشیم.

به گزارش دفاع‌‌پرس، کتاب بی بی زیور از زندگی مادر شهید اسماعیل بشرپور شروع می‌شود و سپس خاطراتی از هر سه شهید در کتاب آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار