رئیس پلیس راهور ناجا:

امنیت ترافیکی مرزهای خوزستان و ایلام تامین شده است

سردار مهری در سفر به شهرستان شوش از راه‌اندازی قرارگاه اربعین حسینی در دو استان خوزستان و ایلام خبر داد و گفت: این قرارگاه در راستای تامین امنیت ترافیکی زائران کربلا راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ - 23November 2015

امنیت ترافیکی مرزهای خوزستان و ایلام تامین شده است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار تقی مهری عصر امروز در سفر به شهرستان شوش از راه اندازی قرارگاه اربعین حسینی در دو استان خوزستان و ایلام خبر داد و افزود: این قرارگاه در راستای تامین امنیت ترافیکی زائران کربلا راه اندازی شده است.
 
وی افزود: بجز نیروهای مستقر در دو استان خوزستان و ایلام بیش از یک هزار نیروی پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی همراه با تیم های موتوری و خودرویی به این دو استان اعزام شده اند.
 
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت:در آستانه اربعین حسینی و تردد زائران کربلا امنیت ترافیکی مرزهای خوزستان و ایلام تامین شده است.
 
سردار مهری همچنین هدف از سفر به مناطق مرزی دو استان خوزستان و ایلام را بررسی جاده های منتهی به مرز شلمچه ، چذابه و مهران از نظر تردد ، وجود پارکینگ مناسب عنوان کرد و گفت:جاده های رفت و برگشت در این سفر مورد بررسی قرار گرفته و نقاط ضعف به سرعت برطرف می شود.
 
وی حرکت زائران در اربعین حسینی به کربلا را کنگره عظیمی در راستای ترویج فرهنگ عاشورا در جهان دانست و گفت:پلیس راهور نیز در این راستا وارد عمل شده تا زائران سفر ایمنی داشته باشند.
 
سردار مهری از برگزاری رزمایش ترافیک اربعین حسینی در استان خوزستان خبر داد و گفت: این رزمایش در چند روز آینده در استان خوزستان برگزار می شود.
 
فرمانده پلیس راهور در خاتمه از رانندگان خواست هنگام سفر به استانهای خوزستان و ایلام مدارک مورد نظر از قبیل گواهینامه ،کارت خودرو ،معاینه و بیمه نامه خودرو را به همراه داشته باشند ضمن اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت و سبقت بیجا در جاده ها خودداری کنند.
 
فرمانده پلیس راهور ناجا عصر روز یکشنبه در مسیر عبور به مناطق مرزی استان خوزستان برای زیارت حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) وارد شوش در شمال خوزستان شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار