رئیس مجلس در شلمچه:

وزارت خارجه مشکل تردد اتوبوس‌ها در خاک عراق را برطرف کند

رئیس مجلس شورای اسلامی از وزارت امورخارجه خواست مشکل تردد اتوبوس‌ها برای خدمت رسانی به زائران در خاک عراق را برطرف کند.
کد خبر: ۶۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ - 29November 2015

وزارت خارجه مشکل تردد اتوبوس‌ها در خاک عراق را برطرف کند

به گزارش گروه سایررسانههای دفاع پرس، علی لاریجانی، پس از بازدید از چگونگی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در بازدیدی که از مرز شلمچه و مهران داشتهایم اقدامات صورت گرفته نشانگر حرکت عظیم ملت ایران و صحنه بسیار اثرگذاری است.

 وی تصریح کرد: این مسئله از باب ادای تکلیف نیست بلکه نشان از عشق و علاقه همگان به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) دارد و خدا را شاکریم که چنین مردم شریفی داریم.
 
 رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شلمچه امکانات و آمادگی بیشتری وجود دارد و از این سوی ترافیکی مشاهده نشد.
 
 وی گفت: از سوی دستگاهها امکانات خوبی فراهم شده و مردم هم مشارکت بسیار خوبی در این امر داشتهاند، بارها در رسانهها از سوی مسئولان مرز شلمچه برای تردد به عراق پیشنهاد شده که بنده در بازدیدی که داشتهام این پیشنهاد را تایید میکنم.
 
 لاریجانی خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای مربوط به سفر زائران به کربلای معلا هم افزایی خوبی بین مردم و مسئولان وجود دارد، از این رو تلاش میکنیم کسانی که برای زیارت اربعین میروند در بازگشت نیز دچار مشکل نشوند.
 
 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از وزارت امور خارجه میخواهیم موضوع تردد اتوبوسها در خاک عراق برای خدمات رسانی به زائران را پیگیری کند تا این کار برای خدمت بهتر فراهم شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار