معاون عملیات ناجا:

هرگونه تحرک در مرزها توسط دستگاه‌‎های امنیتی و پلیس رصد می‌شود

معاون عملیات نیروی انتظامی گفت: نیرو و تجهیزات کافی در مرز مهران و دیگر مرزهای مسیر تردد زائران استقرار یافته و خوشبختانه تاکنون مشکلی، بخصوص در حوزه امنیتی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۶۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ - 29November 2015

هرگونه تحرک در مرزها توسط دستگاه‌‎های امنیتی و پلیس رصد می‌شود

به گزارش گروه سایررسانههای دفاع پرس، سردار سیدحسن بتولی در حاشیه بازدید از مرز مهران، با بیان اینکه پلیس در همه ردهها در آمادهباش کامل است، افزود: از زائران خواستاریم با نیروهای پلیس که در حال ارائه خدمت به عاشقان امام حسین(ع) هستند، همکاری کنند.
 
بتولی با تأکید بر اینکه کوچکترین تحرک در مرزها با همکاری و همدلی همه دستگاههای امنیتی و پلیس رصد میشود، تصریح کرد: پلیس در راستای خدماتدهی به زائران و تأمین امنیت آنان آماده انجام هرگونه عملیات است.
 
معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه فرمانده اصلی رزمایش اربعین، امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: مردم ایلام در راستای خدماتدهی به زائران اربعین مرز مهران با تمام توان و شور و شوق پایکار آمدهاند.
 
افزایش 47 درصدی حجم زائران نسبت به سال گذشته

همچنین سردار اسکندر مومنی در نشست ستاد اربعین در مهران در تشریح وضعیت مرزهای غرب کشور گفت: براساس آمارها تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از زائرین از مرزهای ایران عبور کردهاند؛ که در این میان 50 درصد زائران از مرز مهران و 50 درصد نیز از مرزهای شلمچه و «چذابه» به سمت عراق رهسپار شدهاند؛ که آمارها تاکنون نشاندهنده افزایش 47 درصدی حجم زائران نسبت به سال گذشته است.
 
وی با بیان اینکه در مرزهای استان خوزستان به دلیل دارا بودن راههای هوایی و وجود ریل، ترافیک روانتر است، گفت: باید موضوع اربعین در قالب لایحه یا طرح در برنامهریزیهای کلان و تقسیم کارها دیده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار