آماده سازی موکب ایرانی خدام الحسین در مسیر پیاده روی اربعین+ تصاویر

مراحل آماده سازی موکب خدام الحسین واقع در عمود 1120 در مسیر پیاده روی اربعین از دو ما پیش آغاز شده است که تا چند روز آینده و با نزدیک شدن به ایام اربعین کار آماده سازی موکب به پایان خواهد رسید
کد خبر: ۵۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ - 23November 2015

آماده سازی موکب ایرانی خدام الحسین در مسیر پیاده روی اربعین+ تصاویر

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مراحل آماده سازی موکب خدام الحسین(ع) بزرگترین موکب ایرانی واقع در مسیر پیاده روی نجف به کربلا و محل اسکان زائران پیاده روی اربعین که توسط خادمان افتخاری مجموعه از دو ماه گذشته آغاز شده در حال انجام است.

با تلاش خادمین مجموعه، کار آماده سازی و تجهیز موکب خدام الحسین(ع) تا روزهای آینده و پیش از زمان اوج حضور راهپیمایان حسینی به پایان خواهد رسید.

در کار آماده سازی موکب خدام الحسین(ع) که در عمود 1120 واقع شده است بیش از 150 خادم در ساخت محلی به وسعت 700 متر جهت اسکان خادمین، محل اسکان هزار نفر از زائران و حسینیه ای به وسعت 1500 متر مربع به منظور برگزاری مراسم عزاداری در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع کمک خواهند کرد.

هیئت خدام الحسین وابسته به بنیاد فرهنگی تولی کار خود را از سال ۱۳۹۰ با هدف مشارکت دانشجویان کل کشور در بحث عتبات مقدسه آغاز کرده است. این مجموعه به عنوان اولین موکب ایرانی کار خدمات رسانی به زائرین حسینی را در طول سه سال از تاسیس بنیاد برعهده داشته. این هیئت امسال نیز با همکاری بیش از ۴۰۰خادم اقدام به برپایی موکبی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا کرده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها