استاندار همدان:

ایران اسلامی به برکت خون شهدا از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است

«قاسمی فرزاد» گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء، در عرصه بین‌الملل از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۵۹۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 31May 2023

ایران اسلامی به برکت خون شهدا از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، در اولین یادواره شهدای جمعیت هلال‌احمر استان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۶ شهید این جمعیت، اظهار داشت: به خواهران و برادران هلال‌احمر که به نیت کمک‌رسانی به هم‌نوع جانشان را به خطر می‌اندازند، افتخار می‌کنیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امدادگران همیشه با جان و دل خدمتگزار مردم بوده‌اند، افزود: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از معدود ارگانهایی است که در همه صحنه‌ها و اتفاقات از شیوع کرونا تا بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، حضور فعال دارد.

استاندار همدان ادامه داد: به اعضای جمعیت هلال‌احمر که از دهه چهل تاکنون لباس مقدس این جمعیت را به تن دارند و درحال خدمت صادقانه به مردم هستند، خداقوت و دست مریزاد می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء، در عرصه بین‌الملل از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: شهدای ما که برای حفظ این سرزمین و اعتقادات‌شان جان‌ خود را فدا کردند، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی و ثروت عظیم مردم ایران هستند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: در دوران دفاع مقدس امکانات صوتی و تصویری کمی وجود داشت و تصاویر بجا مانده از آن دوران، قطره‌ای از اقیانوس ایثار و جانفشانی شهداء و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی در پایان متذکر شد: برگزاری یادواره‌ها و دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان کمترین وظیفه ما در قبال شهداست و باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه رواج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار