فرمانده ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

تشکیل سپاه و بسیج از مهمترین ابتکارات امام خمینی (ره) بود

سرهنگ «شهابی» گفت: امام خمینی (ره) از زمانی که انقلاب را آغاز کردند، درباره آینده این انقلاب نیز پیش‌بینی‌‌های لازم را داشتند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تشکیل سپاه و تشکیل بسیج بود.
کد خبر: ۵۹۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 03June 2023

تشکیل سپاه و بسیج از مهمترین ابتکارات امام خمینی بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «غلامرضا شهابی» فرمانده سپاه شهرستان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه‌ به مناسبت سالروز ارتحال امام امت (ره) اظهار داشت: امام خمینی از زمانی که انقلاب را آغاز کردند از همان موقع پیش‌بینی‌های آینده این انقلاب را نیز داشتند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تشکیل سپاه و تشکیل بسیج بود.

شهابی افزود: امام بزرگوار خطراتی که پیش روی این انقلاب بود را پیش‌بینی می‌کردند و می‌دیدند چه مشکلاتی پیش روی این انقلاب وجود دارد و چه کسانی می‌توانند باقدرت و قوت این خطرات را دفع کنند.

وی بیان کرد: ایشان یک جمله بسیار مشهور در خصوص سپاه و بسیج دارند که می‌فرمایند من دست و بازوی شما را می‌بوسم و تا الان به نقطه‌ای رسیدیم که مقام معظم رهبری در اخیراً بیان کرده‌اند که هر جا این نظام با مشکل روبرو شد سپاه وارد شده و آن مشکل را برطرف کرده که این نشان‌دهنده آن است که سپاه همچنان اقتدار و شکوه خود را حفظ کرده است.

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان بوشهرعنوان کرد: درست است که بیش از ۴۰ سال از انقلاب و تأسیس سپاه می‌گذرد، اما همچنان قدرتمند در مسیر، ولی فقیه در حال حرکت است و در کنار دستگاه‌های دیگر نظام همچنین در کنار دیگر نیرو‌های مسلح ایران حافظ امنیت این مملکت و دنیای اسلام و دنیای استضعاف است.

شهابی خاطر نشان کرد: سال ۶۸ که امام خمینی ره رحلت کرد من ۱۲ سال داشتم و در دوران نوجوانی به سر می‌بردم، اتفاقات آن ایام و حضور امام خمینی (ره) در بیمارستان را از طریق تلویزیون دنبال و همچون همه مردم ایران و علاقه‌مندان انقلاب و امام در سراسر دنیا هر شب برای سلامتی امام خمینی ره دعا می‌کردیم. شب درگذشت امام پای تلویزیون نشسته بودیم و که خبر رحلت ایشان از طریق تلویزیون پخش شد و فضای غم و ماتم خانه و شهر را گرفت.  

فرمانده بسیج ناحیه بوشهر عنوان کرد: روز تشییع امام خمینی (ره) از طریق تلویزیون این مراسم را دنبال می‌کردیم و می‌دیدیم که سیل جمعیت چگونه از سرتاسر در این مراسم حاضر بودند و همچنین خبرنگارانی که از سراسر دنیا آمده بودند و پوشش رسانه‌ای می‌دادند. ما همه باید راه امام خمینی (ره) را به‌عنوان چراغ راه خود قرار دهیم و در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار