مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام :

دستگاه‌های نظارتی عوامل هتک حرمت به بقاع متبرکه را شناسایی کنند

حجت الاسلام «محمدی» گفت: بی‌حرمتی به ساحت مقدس امام زادگان سید حبیب (ع) و سید یوسف (ع) عملی قبیح و نابخشودنی است که باید دستگاه‌های نظارتی عوامل این عمل را شناسایی و به سزای عمل برسانند.
کد خبر: ۵۹۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 10June 2023

بقاء متبرکه محلی مناسب برای ارتباط با خداحجت الاسلام و المسلمین «تاج‌الدین محمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: بقاع متبرکه امام زادگان محل مناسبی برای ارتباط و نزدیکی با خدا است.

وی با تأکید بر اینکه امامزادگان با واسطه کمی با اهل بیت (ع) و ائمه معصومین (ع) نسبت دارند، تصریح کرد: همین مسئله سبب شده است که ایشان جایگاه ویژه‌ای نزد مردم داشته باشند و در زمان حیات مورد احترام فراوان و در زمان پس از وفات یا شهادت نیز به‌عنوان واسط امام معصوم (ع) مورد زیارت و توسل قرار بگیرند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: نهاد‌های انقلابی باید ظرفیت‌های بالای وجود امامزادگان و بقاع متبرکه تمام برای معرفی اسلام ناب محمدی (ص) به مردم فراهم سازند.

وی گفت: نهاد‌های انقلابی باید از این ظرفیت بهره برده و برای تقویت فلسفه زیارت جلوگیری از برنامه‌های انحرافی برنامه داشته باشند و سیره زندگی این امامزادگان و علل حضورشان در ایران برای مردم باید تبیین شود.

این مسئول عنوان کرد: بی‌حرمتی به ساحت مقدس امام زادگان سید حبیب (ع) و سید یوسف (ع) عملی قبیح و نابخشودنی است که باید دستگاه‌های نظارتی عوامل این عمل را شناسایی و به سزای عمل برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها