استقبال مردم کلارآباد از دارنده مدال طلا مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

مراسم استقبال از مهدی عاشوری دارنده مدال طلا مسابقات کاراته قهرمانی آسیا کشور مالزی در کلارآباد برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 02August 2023

استقبال مردم کلارآباد از دارنده مدال طلا مسابقات کاراته قهرمانی آسیابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، مردم ورزش دوست کلارآباد از «مهدی عاشوری» دارنده مدال طلای کاراته قهرمانی آسیا کشور مالزی در میدان سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» به گرمی استقبال کردند.

«مهدی عاشوری» دارنده مدال طلا مسابقات کاراته قهرمانی آسیا کشور مالزی اظهار داشت: این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود که اعضای تیم کمیته تیمی مردان ایران توانستند با ۳ پیروزی پیاپی مقتدرانه راهی فینال این دوره از مسابقات شوند و با شکست قزاقستان عنوان قهرمانی را به دست آورند.

عاشوری افزود: در کمیته مردان، کشورمان در فینال رقابت‌ها به مصاف قزاقستان رفت و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم ملی تمام و عنوان قهرمانی کو میته تیمی مردان ایران را کسب کردیم.

وی عنوان کرد: آمادگی حضور در بازی‌های آسیایی، لیگ مقدماتی و جهانی پیش رو را دارم و با تصمیم کادر فنی و با تمرینات فشرده امیدوارم بتوانم در این مسابقات حضور پیدا کنم.

عاشوری ادامه داد: کشور‌های عربستان، اردن، قزاقستان و ژاپن با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند، که تیم ایران توانست مقتدرانه کشور‌های عربستان، اردن و قزاقستان را قاطعانه ببرد و در سکوی قهرمانی آسیا قرار گیرد.

در این مراسم از سوی هیات کاراته استان و کلارآباد، مسئولان شهرستان عباس آباد، اداره ورزش وجوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر کلارآباد لوح سپاس و هدایای نقدی به مهدی عاشوری دارنده مدال طلا مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار