از سوی سردار صدرالسادات؛

محورهای نخستین همایش ملی سربازی تشریح شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به مقالات برگزیده در همایش ملی سربازی، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و همچنین در صورت شرکت مشمولان و سربازان در این همایش، کسرخدمت حداکثر تا سقف شش ماه به آنان تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶ - 17November 2013

محورهای نخستین همایش ملی سربازی تشریح شد

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سید حمید صدرالسادات" رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات نخستین همایش ملی خدمت سربازی تا پایان آبانماه امسال است، اظهار داشت: علاقهمندان برای شرکت در این همایش میتوانند در سه محور مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی، رویکردها، کارهای خدمت سربازی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی مقالات خود را ارسال کنند.

صدرالسادات افزود: در محورهای مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی شرکتکنندگان میتوانند آثار ارسالی خود را در مباحث خدمت سربازی در آموزههای دینی پیشینه و تاریخچه خدمت سربازی در ایران و جهان جایگاه خدمت سربازی در چشمانداز و سیاستهای کلی نظام و نیازها و الزامات خدمت سربازی مطالب خود را ارائه دهند.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: در محور رویکردها و کارکردهای خدمت سربازی نیز شرکتکنندگان میتوانند در بحثهای رویکرد بهینه خدمت سربازی در کشور نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه معنویت و فرهنگ ایثار در جامعه نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه قانونمداری و نظم و انضباط اجتماعی نقش و جایگاه خدمت سربازی در انسجام اجتماعی و هویتبخشی اسلامی ایرانی نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقش و جایگاه سربازی در امنیت سیاسی و نظامی کشور و ارتقای قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
 
وی با اشاره به محور چگونگی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی گفت: شرکتکنندگان میتوانند مقالات خود را در این زمینه و در محورهای خدمت سربازی، رشد جمعیت و نهاد خانواده خدمت سربازی و نهادهای آموزشی، خدمت سربازی و تحقیقات پژوهش، خدمت سربازی و فناوریهای نوین، خدمت سربازی و جنگ نرم، خدمت سربازی و پدافند غیرعامل، خدمت سربازی فضای مجازی و تهدیدات سایبری و شیوههای بهرهمندی از دورههای سربازی ارائه دهند.
 
صدرالسادات با بیان اینکه به مقالات برگزیده در همایش علاوه بر چاپ و انتشار، جوایز ارزندهای اهدا میشود، افزود: همچنین در صورت شرکت مشمولان و سربازان در این همایش کسر خدمت حداکثر تا سقف شش ماه به آنان تعلق خواهد گرفت.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به داوری مقالات همایش ملی سربازی با معیارهای علمی،  سلطانیفر را به عنوان دبیر این همایش معرفی کرد و گفت: مقالات ارسال شده به همایش بر اساس رویکردهای علمی سنجیده خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار