در بیست و دومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی؛

دریادار سیاری: دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فرهنگ و ارزش‌های و دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می‌کند که امیدواریم دانشجویان از تجربیات اساتید و پیشکسوتان عزیز دفاع مقدس بهره کافی را ببرند.
کد خبر: ۶۵۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 22February 2024

معاون هماهنگ کننده ارتش: دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در بیست و دومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که صبح امروز (پنجشنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: هیئت معارف جنگ با ابتکار شهید سپهبد صیاد شیرازی و تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تشکیل شد.

امیر سیاری ادامه داد: دوره‌های هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی به صورت نظری و عملی برگزار می‌شود و دانشجویان پس از شرکت در دوره نظری به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند و اساتید و پیشکسوتان عملیات‌ها و رشادت‌های آن دوران درخشان را برای دانشجویان و جوانان تشریح می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: دانشجویان در این دوره‌ها متوجه می‌شوند که در دفاع مقدس در منطقه غرب، جنوب و عملیات‌هایی همچون فتح‌المبین، بیت‌المقدس، طریق‌القدس، مروارید و... چه اتفاقاتی افتاده است؛ همچنین دانشجویان در جریان قرار می‌گیرند که قرارگاه‌ها و مناطق عملیاتی یگان‌ها در دوران دفاع مقدس در کجا قرار داشته است.

وی یادآور شد: در هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی دانشجویان در جریان عملیات‌های نیرو‌های ارتش، سپاه و بسیج قرار می‌گیرند و این دوره خلاء گسست نسلی را پر می‌کند.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می‌کند. این جلسات بسیار ارزشمند است و امیدواریم دانشجویان از تجربیات اساتید و پیشکسوتان عزیز دفاع مقدس بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها