حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دبیر جشنواره فیلم فجر: رأی امروز تضمین امنیت فرداست/ مردم با بصیرت پای صندوق‌ها آمده‌اند

«امینی» با تأکید بر اینکه حضور و مشارکت امروز مردم در انتخابات، تضمین‌کننده امنیت فرداست، گفت: خوشبختانه مردم با بصیرت از صبح امروز باشکوه پای صندوق‌های رأی آمدنده‌اند که مایه خوشحالی است.
کد خبر: ۶۵۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 01March 2024

رأی امروز تضمین امنیت فرداست/ مردم با بصیرت به پای صندوق‌ها آمدند«مجتبی امینی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره فیلم فجر پس از شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تالار وحدت، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حضور در انتخابات را زمینه امنیت کشور دانست و با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات یک وظیفه است که برای تقویت کشور برعهده داریم، اظهار داشت: همه می‌دانیم وضعیت اقتصاد در کشورمان نامناسب است؛ اما حضور در انتخابات موجب و زمینه‌ساز رفع این مشکلات خواهد بود. 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه کشور در مقطع حساسی قرار دارد؛ لذا با مشارکت حداکثری در انتخابات باید همانند گذشته تاریخ که مردم حامی کشور بوده‌اند، حمایت‌کننده کشور باشیم، افزود: انتخابات امسال، انتخابات حرکت به‌سمت آینده بهتر است. 

وی علت مشارکت حداکثری مردم را بصیرت‌ آن‌ها دانست و تأکید کرد: مردم ایران، مردم با بصیرتی هستند که همواره در مسائل و نقاط حساس خوش درخشیده‌اند و این مسئله امسال درحال تکرار است. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار