در طی پیامی صورت گرفت؛

تبریک فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام به ارتشیان قهرمان

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به همه مجاهدان و دلاورمردان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 17April 2024

تبریک فرمانده سپاه امام رضا علیه٬السلام به ارتشیان قهرمان به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در این پیام، ۲۹ فروردین را یادآور حماسه آفرینی‌های دلاورمردان ارتش در دوران مبارزات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست.

در این پیام امده است: آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی، فکوری و... گردید و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه گردید.

این پیام می‌افزاید: خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

این پیام تصریح می‌کند: برادران عزیز ارتشی‌ام در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه و بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند.

در پایان این پیام تاکید شده است: ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه ملت و رهبر عزیز انقلاب به ویژه ارتشیان قهرمان و فرزندان خدوم و دلاور قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور آورده است از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک برادران ارتشی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها