فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

محبت به اهل بیت وجه مشترک بسیجیان شیعه و سنی است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: محبت به اهل بیت بعنوان وجه مشترک بسیجیان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۷۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 24April 2016

محبت به اهل بیت وجه مشترک بسیجیان شیعه و سنی است

به گزارش دفاع پرس، سرهنگ پاسدار حسین معروفی صبح امروز در دیدار با بسیجیان شهرستان چابهار اظهار داشت: بسیج فقط برای نمایش دادن نیست بسیج اقتدار و ضامن امنیت کشور است بسیجی است که باید ضامن امنیت کشور باشد و در تمام عرصههای نظامی آمادگی داشته باشد و این آمادگی  با آموزش نیروها بوجود میآید.

سردار معروفی داشتن روحیه اعتقادی و ایمان را متضمن پیش روندگی انقلاب دانست و افزود: تا زمانی که  قوه تفکر و انگیزه در ذهن و روح شما مومنین انقلاب اسلامی باشد استحکام انقلاب اسلامی پیش روندگی انقلاب،  قوه اقتدار و امنیت و سربلندی و شرف و عزت ما بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خطاب به بسیجیان تصریح کرد: شما جزء شایسته ترین انسانها در درگاه خداوند هستید؛  قدوم شما در تجمعهای بسیج عبادت است شما ایستادگان در مقابل دشمن خدا هستید که پرورش یافته مکتب وحی، قرآن کریم، نبی مکرم و دستورات نورانی ائمه الهی هستید.

وی از محبت به اهل بیت بعنوان وجه مشترک تشیع و تسنن یاد کرد و خاطرنشان کرد: شیعه وسنی همه اهل بیت پیامبر را دوست دارند و احترام و تکریم و پیروی از خاندان عصمت و طهارت وجه مشترک افتخار همه ماست و به واسطه همین وجوه مشترک بالاترین روحیه استکبارستیزی و بالاترین روحیه وطن پرستی و بالاترین درجه همت و حرمت در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

سردار معروفی تاکید کرد: هیچ قومی به اندازه قوم بلوچ خاک خودشان را دوست ندارند و به اندازه این  قوم ناموس پرست نیستند و این افتخاری است که متعلق به شما مردم و بسیجیان بلوچ  است و بنده افتخار میکنم نوکری انسان های مومن و فداکار از هر نوع قشر جامعه چه بازاری و خانه دار و محصل و ... که در جمع حضور دارند هستم.

وی این تلفیق را نشان از ادب و معرفت دانست که به وجود نمیآید مگر در چارچوب دین مبین اسلام  و تصریح کرد: ماموریت سخت حفظ و ترویج انقلاب  به ما نیروهای بسیجی و انقلابی واگذار شده که بدون شناخت امام زمانش و دشمن انقلاب امکانپذیر نیست؛ در حال حاضر مهمترین مولفه دشمن شناسی و امام شناسی است  و باید دشمن و اهداف و راهبرد و و روش و منش او را با بصیرت کامل بشناسیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: در حال حاضر برای سپاه شهرستان چابهار برنامههای خوبی هم در زیرساخت حوزهها و پایگاهها و هم در حوزه توسعه و ماموریت در آینده نزدیک داریم.

نظر شما
پربیننده ها