سخنگوی جبهه آزادی‌بخش فلسطین:

دیدار «محمود عباس» با «مریم رجوی» در راستای منافع آمریکا و رژیم‌های مرتجع بود

«علی عزیز»، دیدار اخیر رئیس تشکیلات خودگردان با سرکره منافقین را در راستای منافع آمریکا و مزدوران مرتجع آن خواند و گفت: محمود عباس باید در گزینه‌های سیاسی خود تجدید نظر کند.
کد خبر: ۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ - 04August 2016

دیدار «محمود عباس» با «مریم رجوی» در راستای منافع آمریکا و رژیم‌های مرتجع بود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «علی عزیز»، سخنگوی رسمی جبهه آزادیبخش فلسطین در گفتوگویی در دمشق دیدار اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان با «مریم رجوی»، سرکرده گروهک منافقین را مردود خواند.

وی افزود: چنین رفتارهایی در راستای منافع آمریکا و مزدوران مرتجع آن است که با کوبیدن بر طبل جنگها و فتنه انگیزی طائفهای و مذهبی به دنبال تقسیم و تجزیه منطقه هستند تا رژیم صهیونیستی را به قدرت منطقهای بزرگی در بین کشورهای کوچک و ضعیف طائفهای مبدل کنند.

سخنگوی رسمی جبهه آزادی بخش فلسطین در ادامه پرسید: مصلحت واقعی چنین دیدارهایی که به نفع ملت فلسطین نبوده و به مساله فلسطین زیان میزند چیست؟ بخصوص که جمهوری اسلامی ایران در سطح رهبری و ملت همواره حامی مساله فلسطین و مقاومت بوده است.

وی افزود: ملت فلسطین از رابطه راهبردی با کشور و ملت ایران برخوردار است و در انتفاضه خود بر این موضع دائمی تکیه دارد.

عزیز از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست ضمن تجدید نظر جامع در گزینههای سیاسی و محاسبات خود دست از خیالپردازی در این مسیر بردارد.

وی تاکید کرد: فلسطینیها برای مقابله با نژادپرستی رژیم صهیونیستی باید به بسیج همه قوای خود و مقاومت پرداخته و این اقدام تنها از طریق نزدیکی و همکاری با ایران که همپیمان واقعی حامی برای تحقق آرمانمان آزادی قدس است ، امکانپذیر میشود.

منبع: فارس
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار