دبیر همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

همایش مهدویت با گسترش عقاید انحرافی مبارزه می‌کند

دبیر همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با اشاره به برگزاری اینگونه همایش ها در راستای زدودن زنگارهای دروغین از فرهنگ ناب مهدویت افزود: همایش مهدویت در واقع با گسترش عقاید انحرافی مبارزه می‌کند.
کد خبر: ۲۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲ - 13June 2014

همایش مهدویت با گسترش عقاید انحرافی مبارزه می‌کند

حجتالااسلام والمسلمین «پور سید آقایی» دبیر همایش بینالمللی دکترین مهدویت، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس  با اشاره به ضرورت احیای فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی افزود: هدف از برگزاری این همایشها، ارائه نظرات عمیق پژوهشی و راهکارهای مبتنی بر آموزههای مهدوی در راستای جلوگیری از نشر عقاید انحرافی، مطالب سطحی و کذب در عرصه مهدویت است.

وی با بیان اینکه مقوله مهدویت بهعنوان رمز و هویت نظام اسلامی مطرح است، افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر تبیین و ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی تاکید نمودهاند، محور فراخوان مقالات امسال را بر اساس اخلاق و سبک زندگی زمینه ساز، راهکار ها و راهبردها تدوین یافت.

حجتالااسلام «پورسید آقایی» با تاکید بر اینکه مطالب و پژوهشهای منتخب در دبیرخانه دکترین مهدویت آثار ارزنده، کاربردی و قابل استفاده است افزود: این آثار می تواند بعنوان منبع خوبی برای پژوهشهای فاخر مورد استفاده قرار گیرد و همچنین می تواند بواسطه نهادهای فرهنگی و اجرایی در سطح جامعه بعنوان الگوی زندگی مهدوی تعمیم یابد.

وی در پایان ضمن تقدیر از کلیه نهادهای علمی و پژوهشی و اجرایی مشارکت کننده در این همایش دو روزه گفت: هنگامی که عالمان و اندیشمندان واقعی وارد عرصههای تخصصی شوند، طبیعتا دیگر جایی برای دروغ پردازی و ایجاد انحراف شیادان باقی نمی ماند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار