اندیشمند آلمانی:

ما باید منتظر ظهور امام مهدی(عج) برای برقرار عدالت باشیم

اندیشمند آلمانی حاضر در همایش دکترین مهدویت بابیان اینکه جنگ بین خیر و شر همیشه وجود داشته است، گفت: این جنگ ادامه خواهد داشت تا زمانی که بی‌عدالتی سراسر دنیا را فراگیرد. سپس دنیا تحت امامت امام مهدی (عج) عدالت در دنیا گسترانیده می‌شود و ما باید منتظر ظهور ایشان باشیم.
کد خبر: ۲۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸ - 13June 2014

ما باید منتظر ظهور امام مهدی(عج) برای برقرار عدالت باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، پروفسور «راینهارد هسه» اندیشمند آلمانی حاضر در دهمین همایش بینالمللی دکترین مهدویت در ارائه مقاله خود با عنوان «همزیستی مذاهب در سایه محبت، احترام متقابل و ارزشهای اخلاقی» با اشاره به جمعیت ۷میلیارد نفری جهان، اظهار کرد: در بین این جمعیت مذاهب و عقاید مختلفی وجود دارد و شیعه با ۷۰۰میلیون نفر جمعیت یکی از اقلیتهای مذهبی دنیاست.

وی افزود: دانش من از زندگی اسلامی و سابقه آشنایی من با اسلام کم است، اما به آن علاقهمند هستم.

راینهارد هسه تصریح کرد: من یک ماه قبل در کنفرانس شهید مطهری در قم حضور داشتم. دبیر این همایش کتابی را با موضوع مأموریت جهانی امام مهدی (عج) در لندن به انتشار رسانده بود که من ترجمه آلمانی آن کتاب را خواندم.

وی اضافه کرد: پس از امام حسین عسکری (ع) زعامت امام مهدی (عج) آغاز شد و در دوران غیبت خداوند ایشان را در پناه خود قرار داده است.

این اندیشمند آلمانی با بیان اینکه جنگ بین خیر و شر همیشه وجود داشته است، تاکید کرد: این جنگ ادامه خواهد داشت تا زمانی که بیعدالتی سراسر دنیا را فراگیرد. سپس دنیا تحت امامت امام مهدی (عج) عدالت در دنیا گسترانیده میشود و ما باید منتظر ظهور ایشان باشیم.

وی افزود: شیعیان مسلمان برای یک جهان بهتر و سرشار از عدالت تلاش میکنند و پدر و مادر مسیحی من، برادر کافر و دوستان دیگر من نیز از این تلاش استقبال خواهند کرد.

راینهارد هسه  در پایان گفت: این ایده به سمت یک عبادت همگانی پیش خواهد رفت و صلح و آرامش را در پی خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار