نفیسه معتکف در گفت و گو با دفاع مقدس:

حضرت مهدی (عج) تنها منجی و برقرار کننده امنیت در جهان است

نویسنده کتاب راز گفت: حضرت مهدی (عج) تنها هدایت کننده مردم در دنیا و تنها منجی اصلی بشر و برقرار کننده امنیت در دنیای پر از مشکلات کنونی است.
کد خبر: ۲۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ - 13June 2014

حضرت مهدی (عج) تنها منجی و برقرار کننده امنیت در جهان است

نفیسه معتکف نویسنده کتاب راز و چندین اثر مطرح دیگر در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با ابراز خوشحالی از برگزاری گسترده همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار کرد: سبک زندگی بشر به بن بست رسیده و برگزاری این همایش ها باعث رسیدن زودتر مردم به زندگی آرمانی از طریق ائمه و یافتن سبک زندگی معصومین شده و مردم را در مسیر هدایت قرار می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم دوست دارند تکیه گاهی امن در زندگی داشته باشند و راه و رسم درست زندگی کردن را از آن بیاموزند آن تکیه گاه کسی نیست جز حضرت مهدی (عج) که تنها هدایت کننده مردم در دنیا و تنها منجی اصلی بشر و برقرار کننده امنیت در دنیای پر از مشکلات کنونی است.

معتکف اذعان کرد: در دین ما اساس زندگی انتظار و آماده شدن برای ظهور است که با ظهور منجی بشریت تمام مشکلات جهان حل شده و مردم در مسیر حق قرار گرفته و ظلم و استبداد از بین خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای رسیدن به سبک زندگی موفق و اسلامی با اقتدا به ائمه و ترویج فرهنگ انتظار باید جامعه را برای ظهور آماده کرده و در مسیر صحیح حق علیه باطل قرار بگیرند.

نویسنده کتاب "تو رنگ خدا داری" در پایان گفت: بشر با امید زنده است و تنها امید ما مسلمانان در زندگی ظهور حضرت ولی عصر (عج) است که با انتظار ظهور ایشان به زندگی اسلامی و به دور از ظلم و همراه با صلح و آرامش و امنیت دست می یابیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار