دبیر مجمع جهانی اهل بیت

امیدواریم اتفاقاتی که شاهدیم، حوادث قبل از ظهور باشد

حجت الاسلام اختری در دومین روز از دهمین اجلاس دکترین مهدویت گفت: امیدواریم حوادثی که شاهد آن هستیم حوادث قبل ظهور آن حضرت باشد و ظهور امام عصر هرچه سریع‌تر تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۲۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱ - 13June 2014

امیدواریم اتفاقاتی که شاهدیم، حوادث قبل از ظهور باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اجلاس دو روزه دکترین مهدویت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و شرکت کنندگانی از کشورهای اسلامی در سالن همایشهای صداوسیما در حال برگزای است. حجت الاسلام اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بین در دومین روز از این همایش گفت: معرفت و شناخت امام از اساسیترین موضوعات زمینه ساز برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: چراکه در طول تاریخ شاهد انحرافهایی چه در میان اسلام و مسلمانان و چه در مکتب تشییع هستیم و همه اینها برای آن است که امامان معصوم شناخته نشده اند و جامعه ها به انحراف کشیده میشود.

وی با اشاره به انحرافت در جوامع اسلامی عنوان کرد: اگر امروز افرادی در جامعه در تلاش برای به انحراف کشاندند جامعه هستند به این دلیل است که مردم خصوصیات و نحوه ارتباط با امامان را نمیدانند و ازاین جهت تعدادی شیاد مردم را به انحراف میکشانند.

وی در پایان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا انتظار را به خوبی تفهیم و ویژگیهای آن را در خود ایجاد کنیم اظهار امیدواری کرد: امیدوارم خداوند ما را از سربازان امام عصر قرار دهد و حوادثی که شاهد آن هستیم حوادث قبل ظهور آن حضرت باشد و ظهور امام عصر هرچه سریعتر تحقق پیدا کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار