حجت‌الاسلام عبدالله دقاق در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

نهضت مردم بحرین در راستای تحقق جامعه مهدوی است

مدیر حوزه علمیه بحرینی‌های مقیم تهران گفت: مردم بحرین ملتی حسینی و مهدوی بوده و نهضت‌شان در راستای تحقق جامعه مهدوی است.
کد خبر: ۲۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸ - 13June 2014

نهضت مردم بحرین در راستای تحقق جامعه مهدوی است

حجتالاسلاموالمسلمین «عبدالله دقاق» مدیر حوزه علمیه بحرینیهای مقیم تهران در حاشیه همایش بینالمللی دکترین مهدویت به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: کنگره دکترین مهدویت هر ساله حول محور یک موضوع راهبردی برگزار میشود، که امسال نیز بر پایه شاخصهای زندگی مهدوی، سبک زندگی اسلامی و زمینهسازی ظهور سعی میکند تا با معرفی مؤلفههای زندگی مهدوی در حوزه فردی و اجتماعی ملل مسلمان دنیا را به آنچه که حضرت مهدی انتظار دارد نزدیک و دلیل فاصلهای که ما با قیام سپاه حضرت مهدی(عج) داریم را تبیین کند.

وی در این رابطه افزود: کنگره مهدویت با طرح این سوالها که آیا زندگی مردم مهدوی است؟ آیا این سبک زندگی که در حال کنونی اساس زندگی ما را تشکیل میدهد میتواند ما را به حضرت حجت برساند؟ سعی میکند به مشکلات جهان اسلام از منظر فرهنگ مهدوی پاسخ داده و پیشنهادات و راهکارهایی را جهت بهبود وضعیت مسلمین جهان ارائه دهد.

حجتالاسلام دقاق با اشاره به تأسی ملت انقلابی بحرین از فرهنگ مهدوی افزود: ملت بحرین در مبارزه با ظلم و جور خستگیناپذیر و در قیام خود مستحکم و پایدار هستند و ذرهای از مطالبات خود کوتاه نمیآیند و امیدوارند که انشاءالله قیامشان به قیام حضرت مهدی(عج) متصل شود.

مدیر حوزه علمیه بحرینیهای مقیم تهران گفت: مردم بحرین ملتی حسینی و مهدوی بوده و نهضتشان در راستای تحقق جامعه مهدوی در حال شکلگیری است.

وی در پایان افزود: امیدوارم که اینگونه همایشها به نتیجه برسد و انشاءالله همه ملل آزادیخواه و عدالتطلب، ظهور حضرت مهدی را درک کرده و در سایه حکومتش زندگی کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار