اندیشمندان خارجی حاضر در همایش دکترین مهدویت چه کسانی هستند؟

۳۲ اندیشمند از ۱۴ کشور تونس، پاکستان، عراق، اردن، لبنان، انگلیس، مصر، الجزایر، اسپانیا، آلمان، عربستان، فرانسه، آمریکا و یمن در این همایش حاضر هستند.
کد خبر: ۲۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ - 12June 2014

اندیشمندان خارجی حاضر در همایش دکترین مهدویت چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، دهمین همایش بینالمللی دکترین مهدویت در حالی صبح امروز کار خود را آغاز کرد که ۳۲ اندیشمند خارجی در این همایش حضور دارند.

اندیشمندانی از ۱۴ کشور تونس، پاکستان، عراق، اردن، لبنان، انگلیس، مصر، الجزایر، اسپانیا، آلمان، عربستان، فرانسه، آمریکا و یمن در این همایش حاضر هستند.

از میان ۲۵ مهمان خارجی که دبیرخانه همایش نام آنها را منتشر کرده است، مصر و پاکستان هرکدام با ۴ اندیشمند در این همایش حضور دارند. «صالح وردانی»، «علاء علی عبید»، «احمد راسم النفیس» و «علاء ابوالعزائم» از مصر و «محمد نصیر»، «انور شاه»، «سید نثار همدانی» و «سید منذر گیلانی» از کسانی هستند که مقالاتشان در این همایش پذیرفتهشده است.

سه اندیمشند از عراق و لبنان نیز از مدعوین همایش دکترین مهدویت هستند. «خلیل خلف بشیر»، «فیصل حیدری» و «عبدالحسین علک مبارک» از عراق و «محمد کورانی»، «محمد کرکی» و «سعده قاضی» نیز از لبنان در این همایش حضور دارند.

«یحیی طالب مشاری» و «یحیی سریع قاسم» نیز از کشور یمن در این همایش حضور دارند.

«محمد الناجم وهیبی» از تونس، «زینب زیلوها» از اندونزی، «خالد رمزی سالم کریم» از اردن، «علی حسین حکیم» از انگلستان، «کلارا لوپز» از اسپانیا، «عبدالودود ابوزید» از عربستان، «محمد دومی» از الجزایر، «هسه راینهارد» از آلمان و «Jacques Vigne» از فرانسه نیز دیگر مهمانان خارجی همایش بینالمللی دکترین مهدودیت هستند.

این همایش تا فردا جمعه ۲۳ خردادماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار