زینب خسروی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

نسل جوان را با فرهنگ مهدویت از دسیسه‌های دشمن آگاه کنیم

مهدی‌یار برگزیده همایش دکترین مهدویت گفت: باید با فرهنگ مهدویت بر تمام مشکلات جامعه چیره شد و نسل جوان را از دشمنی که سعی در نابودی اخلاص و صداقت این نسل دارد آگاه کرد.
کد خبر: ۲۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 14June 2014

نسل جوان را با فرهنگ مهدویت از دسیسه‌های دشمن آگاه کنیم

"زینب خسروی" مهدییار برگزیده همایش دکترین مهدویت در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: احیای فرهنگ مهدویت از لازمههای هر جامعهای است که باید با راهکارهای درست در راستای پیشگیری از شبهات موجود در جامعه جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: یکی از راههایی که میتوان به راحتی از آن به مسیر هدایت شدهای دست یافت، انتقال و ترویج سبک زندگی مهدویت در جامعه بهویژه نسل جوان است که باید با راهبردهای صحیح، جامعه را در این مسیر امن قرار داد.

خسروی اذعان کرد: با برگزاری چنین همایشهایی بینالمللی میتوان در سطح گستردهای سبک زندگی مهدوی را گسترش داد و با انتقال این فرهنگ غنی و کامل در جامعه باعث رشد و شکوفایی در تمام ابعاد زندگی شخصی و اجتماع شد.

مهدییار برگزیده همایش مهدویت در پایان گفت: وقتی در جامعه امروزی دروغ، بی پروایی، ظلم و استبداد موج میزند و لذا باید با فرهنگ مهدویت بر تمام این مشکلات چیره شد و نسل جوان را از دشمنی که سعی در نابودی اخلاص و صداقت این نسل دارد آگاه کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار