سرلشکر دکتر فیروزآبادی در همایش دکترین مهدویت:

اخلاق و سبک زندگی مهدوی یک کلمه است: جانم فدای رهبر

سرلشکر فیروزآبادی بابیان اینکه امام راحل و امام خامنه‌ای بهترین راهنما برای اخلاق و سبک زندگی مهدوی هستند، گفت: من به عنوان خاک پای بسیجیان جهان اسلام و به نمایندگی از میلیون‌ها بسیجی آمده‌ام تا به شما بگویم که اخلاق و سبک زندگی مهدوی یک کلمه است: جانم فدای رهبر.
کد خبر: ۲۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰ - 13June 2014

اخلاق و سبک زندگی مهدوی یک کلمه است: جانم فدای رهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر «سیدحسن فیروزآبادی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دهمین همایش بینالمللی دکترین مهدویت با اشاره به موضوع همایش امسال با عنوان اخلاق و سبک زندگی زمینهساز، اظهار کرد: اسوه اخلاق و سبک زندگی مهدوی، رسولالله(ص) و اصحاب منتجبین آن حضرت و در رأس آنها امیر مومنان علی (ع) و اهلبیت پیامبرائمه معصومین (ع) هستند.

وی افزود: امام راحل و امام خامنهای عزیز سفارش اولی الامر و اسوه اخلاق و سبک زندگی مهدوی هستند.

سرلشکر فیروزآبادی بابیان اینکه امام راحل و امام خامنهای بهترین راهنما برای اخلاق و سبک زندگی مهدوی هستند، تصریح کرد:  من به عنوان خاک پای بسیجیان جهان اسلام و به نمایندگی از میلیونها بسیجی آمدهام تا به شما بگویم که اخلاق و سبک زندگی مهدوی یک کلمه است: جانم فدای رهبر.

وی ادامه داد: خانه امام در نجف و قم، بارگاه امام در مدرسه رفاه و خانه امام در جماران سبک زندگی مهدوی است. زندگی روزانه ایشان و نائبشان سبک زندگی است. سبک زندگی ابوذر، سلمان، عمار و سایر اصحاب را برای ما میگفتند، در کتابها مینوشتند و روی منبرها میگفتند و ما نیز به جان میخریدیم و خودمان را بر اساس آن زندگی را خودمان میساختیم. امروز همان سبک زندگی را در ولایت فقیه میبینیم.

وی اضافه کرد: کل وسایل زندگی امام خامنهای عزیز به اندازه یکبار نیسان نمیشود. امام راحل و هم امام خامنهای عزیز در مصرف پول نهایت دقت و مراقبت را داشتند. ایشان در امامتشان همه ابعاد سبک زندگی را پیاده کردهاند.

وی تاکید کرد: آوازه اسلام در جهان از سبک زندگی این بزرگواران را باید تبیین و ارائه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امامت یعنی اسوه سبک اخلاق و سبک زندگی  بودن، خاطرنشان کرد: امام مهدی (عج) امروز زنده، ناظر و حاضر بوده و اسوه اصلی ما هستند. حضرت امام خمینی و خامنهای نیز بارقهای از خورشید درخشان مهدوی هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار