حجت‌الااسلام موسوی نسب در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

نهادهای اجرایی، از تولیدات محتوایی همایش مهدویت استفاده کنند

دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت ضمن ارزنده خواندن آثار منتخب دهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از نهادهای اجرایی دعوت کرد تا از دستاوردهای این همایش استفاده کنند.
کد خبر: ۲۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰ - 13June 2014

نهادهای اجرایی، از تولیدات محتوایی همایش مهدویت استفاده کنند

حجتالااسلام«سیدمحمدعلی موسوینسب» دبیر اجرایی دهمین همایش بینالمللی دکترین مهدویت، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: بحث انتظار و زمینه سازی دو مقوله ای جدا از هم هستند که برخی تصورشان از مفهوم انتظار سکون، انزوا و بی تحرکی است، اما آنچه که مسلم است در جریان حرکت در جهت تحقق جامعه منتظر با مولفههایی چون آمادگی، تحرک و پویایی مواجه هستیم.

وی در ادامه افزود: یکی از اصلیترین شاخصهای جامعه منتظر بحث اخلاق است که خود محورهای مختلف فردی، اجتماعی، خانواده، اقتصاد و..را در بر می گیرد که همه از مقولات حوزه انسانی است و در جامعه منتظر باید بطورکامل تحت آموزههای اخلاقی رعایت شود.

موسوی نسب با بیان اینکه بیش از 150مقاله به این دبیرخانه ارسال شده است، افزود: سبک زندگی زمینه ساز در واقع با اخلاق پیوند خورده و ما بعنوان یک نهاد علمی و پژوهشی موضوعات را بررسی و ترسیم نموده، که مثلا برای رسیدن به شرایط مطلوب و شاخصهای زندگی اسلامی مبتنی بر آموزه های مهدوی باید چه راهکارهایی داشته باشیم و پس از ارائه، مجریان و دستگاههای دولتی و نهادهای فرهنگی باید بر روی این محصولات تمرکز کنند.

دبیر اجرایی دهمین همایش بینالمللی دکترین مهدویت ضمن ارزنده خواندن آثار منتخب دهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از نهادهای اجرایی دعوت کرد تا از دستاوردهای این همایش در راستای ایجاد جامعه مهدوی استفاده نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار