فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بازدید از مواکب کربلا:

پیاده‌روی اربعین، یک همایش جهانی است

«سردار مرتضی کشکولی» گفت: پیاده‌روی اربعین، یک همایش جهانی است و پیوستگی فرهنگی بین میلیون‌ها زائر از نژادها و ملیت‌های مختلف برقرار شده است.
کد خبر: ۳۶۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 19October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سردار مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (27 مهر) در بازدید از موکب‌های اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال حدود 23 موکب مختلف از فضای مجازی گرفته تا تولید بستنی و خیاطی با اسکان در شهرهای کربلا، نجف و سامرا به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تقدیر از مشارکت مردم عراق در برپایی موکب‌های خدمت‌رسان، افزود: در هفت مدرسه با کمک گروه صاحب‌الحق در کربلا برای اسکان زائران حسینی تدارک دیده شده‌ است.

وی تصریح کرد: امسال با کمک خاتم‌الاوصیاء مجمع مواکب لرستان تشکیل شد و مواکب شهرهای الشتر، نورآباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود و کوهدشت در شهرهای کربلا و نجف اشرف مستقر شده‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ادامه داد: موکب پلدختر به‌دلیل سیل فروردین نتوانست در کشور عراق مستقر شود.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین، یک همایش جهانی است، خاطرنشان کرد: در سایه پیاده‌روی اربعین حسینی امروز یک پیوستگی فرهنگی بین میلیون‌ها زائر از نژادها و ملیت‌های مختلف برقرار شده است.

سردار «کشکولی» با بیان اینکه میهمان‌نوازی مواکب عراقی و ایرانی از زائران حسینی چشمگیر بوده است، گفت:  ان‌شاءالله زمینه ظهور حضرت حجت (عج) با پیاده‌روی باشکوه اربعین فراهم شود.  

وی با اشاره به به اینکه منابع مالی مواکب مردمی است، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه کمکی از دولت و ارگانها دریافت نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: دولت می‌تواند با هماهنگی‌ها حمایت‌های کلی را انجام بدهد. 

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها