امام جمعه تویسرکان:

آمریکا امروز می‌خواهد با حربه مذاکره مجدداً بر ایران نفوذ پیدا کند

امام جمعه تویسرکان گفت: آمریکا امروز می‌خواهد با حربه مذاکره مجدداً بر ایران نفوذ پیدا کند ولی ملت ایران اسلامی هوشیار و بیدارند و با تبعیت از ولایت راه نفود آمریکا را سد خواهند کرد.
کد خبر: ۳۶۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 04November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان، این روز را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: هیمنه پوشالی آمریکا در این روز با خروش غیرت جوانان غیور ایران‌زمین در هم کوبیده شد.

موحدی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی به قدری مهم بود که امام راحل ۱۳ آبان را انقلاب دوم نامید، تاکید کرد: انسان غیور ذلت نمی‌پذیرد به همین دلیل تسخیر لانه جاسوسی مایه سرافرازی ملت ایران شد.

امام جمعه تویسرکان سخنان برخی مبنی بر اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» و تسخیر لانه جاسوسی دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایران است را غلط خواند و تاکید کرد: همه مردم آگاه ما می دانند که آمریکا ۲۸ مرداد سال ۳۲ به واسطه اعتماد مصدق علیه دولت ملی ایران کودتا کرد و با سرکار آوردن رژیم دست نشانده خود (پهلوی) چند دهه کشور ما را چپاول کرد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا تاکنون از هیچ توطئه‌ای علیه ایران و بشریت کوتاهی نکرده، ترور ۱۷ هزار نفر با سازماندهی منافقین، سقوط هواپیمای مسافربری، هشت سال جنگ تحمیلی با حمایت از صدام، گروه‌های تروریستی داعش و... برخی از جنایات علیه ملت ایران اسلامی برشمرد.

موحدی با اشاره به اینکه نفوذ ایران اسلامی در بین ملت های جهان روزافزون و قدرت آمریکا رو به افول است بیان کرد: اندیشمندان سیاسی نیز این افول را تایید کرده و گفته‌اند تا سال ۲۰۳۰ آمریکا سیطره‌ای در حوزه‌های مختلف نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکای جهانخوار امروز می‌خواهد با حربه مذاکره مجدداً بر ایران نفوذ پیدا کند تصریح کرد: ملت ایران اسلامی هوشیار و بیدارند و با  تبعیت از ولایت راه نفود آمریکا را سد خواهند کرد.

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه آمریکا رویای سلطه بر کشور ایران را به گور خواهد برد، خیانت آمریکا در برجام  را گوشزد کرد و گفت: ملت ما از مسوولان می‌خواهند بر ظرفیت‌ها و توانمندی داخلی تکیه کنند و اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند چراکه با توجه و همت بر این مولفه‌ها موفقیت حاصل می‌شود نه با تکیه بر خارجی‌ها.

وی تاکید کرد: امروز به برکت ایثارگری مدافعان حرم، داعش به موزه‌های تاریخ پیوسته و درخشش و حضور  پیروزتر از همیشه جبهه مقاومت در منطقه آمریکا مستأصل شده است، با عنایت پروردگار به زودی شاهد فروپاشی آمریکا و نابودی اسرائیل در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها