نمایشگاه «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» در بیرجند افتتاح شد

نمایشگاه «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» امشب (چهارشنبه) در حسنیه جماران بیرجند، با حضور مسئولان استانی و جمعی از بسیجیان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ - 20November 2019

نمایشگاه «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» در بیرجند افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، نمایشگاه «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» امشب (چهارشنبه) در آستانه آغاز هفته بسیج، در سالن شماره دو حسنیه جماران بیرجند با حضور مسئولان استانی گشایش یافت.

سرهنگ «مهدی صادق‌احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در این مراسم، با بیان این‌که این نمایشگاه در 40 غرفه راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: در این غرفه‌ها، مباحثی از جمله مدیریت جوان با محوریت «گام دوم انقلاب»، ظرفیت‌های امیدبخش، شهید و شهادت، استکبارستیزی، سبک زندگی شامل مباحث دخترانه، نادرانه، همسرانه و ازدواج و زندگی ساده در قالب هنر به نمایش گذاشته شده است.

صادق‌احمدی ادامه داد: در غرفه‌های دیگر نمایشگاه نیز دستاوردهای بسیج در مسائل دفاعی، امنیتی و اقتصادی، به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: همچنین در غرفه‌هایی نیز با موضوع اقتصاد مقاومتی، کارآفرین‌ها محصولات و تولیدات خانگی خود را به فروش می‌رسانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همه اقشار بسیج اعم از بسیج دانش‌آموزی، محلات، رسانه، سازندگی و دانشجویی حضور دارند.

وی با بیان این‌که نمایشگاه «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» از امشب تا  پنجم آذر، به‌مدت یک هفته برپاست، گفت: آغاز ساعت نمایشگاه بعد از نماز مغرب و عشاء است و در محل نمایشگاه به مدت 40 دقیقه، جشنی با حضور هنرمندان برگزار می‌شود و پس از آن نیز علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها