نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

رشد و شکوفایی نیروهای مسلح مرهون درایت رهبری است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: نیروهای مسلح کشور امروز به برکت درایت بی‌بدیل فرماندهی کل قوا و ارتقای سطح دانش نظامی و بهره‌گیری از تجهیزات بومی به دژ مستحکم و پایدار کشور در برابر تهدیدات خارجی تبدیل شده اند.
کد خبر: ۳۷۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 04December 2019

رشد و شکوفایی نیروهای مسلح کشور مرهون درایت رهبر انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در جمع نیروهای سه‌گانه ارتش مستقر در سواحل مناطق مرکزی مازندران با اشاره به دشمنی‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید با ترویج روحیه جهادی و استشهادی و افزایش و تقویت تجهیزات و نیروهای نظامی سطح بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان خارجی هرچه بیشتر ارتقا یابد.

وی با تاکید بر معنویت و ایمان بالای نیروهای نظامی کشور در کنار خودکفایی در تجهیزات مورد نیاز دفاعی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور امروز به برکت درایت بی‌بدیل فرماندهی کل قوا و ارتقای سطح دانش نظامی و بهره‌گیری از تجهیزات بومی به دژ مستحکم و پایدار کشور در برابر تهدیدات خارجی تبدیل شده‌اند.

امام جمعه ساری رشد و شکوفایی نیروهای مسلح کشور را مرهون تدابیر راهگشای ولایت فقیه دانست و افزود: ولایت‌پذیری نیروهای مسلح در کنار حفظ و ارتقای توانایی‌های دفاعی آنان سبب شد تا قدرت‌های خارجی جرات  دست درازی به مرزهای کشورمان را نداشته باشد.

محمدی‌لائینی رشد جریان‌های انقلابی در مجموعه ارتش را باعث اعتلای توانمندی‌های نیروی نظامی عنوان و خاطرنشان کرد: فرماندهان ارتش باید زمینه رشد و پرورش جریان‌های انقلابی را در مجموعه‌های خود بیش از گذشته فراهم کنند چرا که تربیت نیروهای مومن و با اخلاص موجب اعتلای نیروهای نظامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر افزایش توجه به بصیرت و معنویت در بین کادر نظامی خواستار حفظ آمادگی‌های دفاعی و تامین نیازمندی‌های نیروهای ارتش شد.

در این دیدار فرمانده نیروهای ارتش مستقر در سواحل مناطق مرکزی مازندران گزارشی از وضعیت آمادگی‌های نظامی نیروهای ارتشی مستقر در سواحل استان را ارائه کرد.رشد و شکوفایی نیروهای مسلح مرهون درایت رهبری است

سلامرشد و شکوفایی نیروهای مسلح مرهون درایت رهبری است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها