معاون سیاسی استاندار بوشهر:

دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس موجبات قوت قلب است

«مجید خورشیدی» با اشاره به اینکه دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس موجبات قوت قلب است گفت: ثبت خاطرات رزمندگان و ثبت تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس امری لازم است که همه باید کمک کنیم تا محقق شود.
کد خبر: ۳۷۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 04December 2019

دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس موجبات قوت قلب است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مجید خورشیدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در دیدار با ناخدا دوم جانباز «عبدالحسین مقدس» از بازنشستگان نیروی دریایی ارتش با اشاره به شرایط دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس از این مسئله غافل بود که فرزندان رشید این آب و خاک نخواهند گذاشت وجبی از خاک میهن در اسارت و تصرف رژیم بعثی باقی بماند.

وی با بیان اینکه تکریم کهنه سربازان دوران دفاع مقدس ضرورت دارد گفت: اگر نیروی مسلح کشور ببیند که ملت قدردان کهنه‌سربازان و قدردان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است بدون شک روحیه ایثار و شهادت در آنها زنده تر می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس موجبات قوت قلب است افزود: ثبت خاطرات رزمندگان و ثبت تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس امری لازم است که همه باید کمک کنیم تا محقق شود.

خورشیدی به نقش مادران و همسران رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: بدون تردید صبر مادران و همسران ایثارگران، سبب شد که رزمندگان با خیال راحت‌تری عازم جبهه نبرد شوند و مبارزه و مجاهدت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها