امام جمعه موقت اهرم:

داوطلبان مجلس وعده‌های واهی به مردم ندهند

حجت‌الاسلام ابوالحسن اسلام‌فر گفت: داوطلبان مجلس شورای اسلامی در تبلیغات خود وعده‌های واهی به مردم ندهند.
کد خبر: ۳۷۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ - 13December 2019

داوطلبان مجلس وعده‌های واهی به مردم ندهندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام ابوالحسن اسلام فر امام جمعه موقت اهرم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: کسانی که در عرصه انتخابات مجلس وارد شدند بدانند مسئولیت این جایگاه خطیر و سنگین است که باید از پس آن برآیند و هرکسی این توانایی را ندارد می‌تواند انصراف دهد.

وی گفت: حیطه وظایف مجلس دو حوزه نظارت و تحقیق است قوانین حاکم بر کشور از مجلس خارج می‌شود، کسانی که خود را در معرض رای مردم می گذارند باید اینها را بدانند.

اسلام فر ادامه داد: باید مردم بدانند که کار نهایی در دست آنهاست و باید انتخابی آگاهانه و هوشمندانه داشته باشند.

وی تاکید کرد: جایگاه نماز جمعه تریبون جناح بازی نیست و متوجه باشید به کسی رای دهید که خادم ملت باشد چراکه مردم رئیس نمی‌خواهند.

امام جمعه موقت اهرم اضافه کرد: اگر مشاهده شد هر یک از نامزدهای انتخاباتی پول پاشی کرد مردم باید با رای ندادن با این روش کار مقابله کنند همچنین داوطلبان مجلس وعده‌های واهی به مردم ندهند.

وی گفت: باید کسی انتخاب شود که درد مردم تنگستان را بداند نه باری بر دوش مردم بگذارد.

اسلام فر با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و هشتمین اجلاس نماز اظهار داشت: در میان نعمت‌های الهی که هیچ کسی قادر بر شمارش آن نیست برخی برجستگی‌های نمایان دارند که اهل تعامل را به شگفتی می‌رساند و از جمله جذابترین این نعمات شگفتی ساز نماز است.

وی ادامه داد: همه در قبال برگزاری نماز مسئول هستند اما مسئولیت بعضی سنگین تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار