گام دوم/ تاریخی در همایش «نسل آفتاب»:

ماموریت اتحادیه انجمن‌های اسلامی برای «گام دوم انقلاب»/ در ۱۴ هزار دبیرستان فعالیت داریم

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از ماموریت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای «گام دوم انقلاب» خبر داد و گفت: ورود به عرصه‌های علمی نوین دستورالعمل اتحادیه طی این سال‌ها بوده است که در ۱۴ هزار دبیرستان و ۳۱۸ شهرستان فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ - 21January 2020

ماموریت اتحادیه دانش‌آموزان برای «گام دوم انقلاب» / در ۱۴ هزار دبیرستان فعالیت داریمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش «نسل آفتاب» ویژه پاسداشت چهلمین سالگرد تاسیس انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صبح امروز با حضور «آیت‌الله امامی کاشانی» امام جمعه موقت تهران، «سید محمد بطحایی» وزیر سابق آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام «حاج علی اکبری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، سردار «علی‌اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و جمعی از پیشکسوتان این اتحادیه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

«حسین تاریخی» دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در ابتدای این مراسم با بیان اینکه این جلسه محلی برای تجدید میثاق است، اظهار داشت: ۴۰ سال پس از تأسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گردهم آمده‌ایم تا برای آینده مجاهدت انقلابی‌مان روحیه بگیریم. در این جلسه نسل‌ها متفاوت حاضرند، اما همه دور یک آرمان مشترک ایستاده‌اند.

وی گفت: امروز در ۴۰ سالگی اتحادیه جمع شده‌ایم تا از وحدتی برای رسیدن به هدفی بزرگ سخن بگوییم. امروز در مرکزی که اولین حرکت تشکلی انقلاب را ایجاد کرد مفتخریم به تنفس در تشکلی که آرمانش همان است که در ۴۰ سال پیش بنا نهاده شد.

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان افزود: بسیاری از خروجی تشکل دانش‌آموزی امروز از دانشمندان، اساتید، معلمان و تاثیرگذاران جامعه هستند. اتحادیه سال‌هاست مظلومانه تلاش می‌کند و در کادرسازی برای انقلاب می‌کوشد و خدا را شکر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مفتخر به انجمن امین شده‌ایم.

تاریخی به تبیین وضعیت فکری انجمن‌های اسلامی دانش آموزان پرداخت و افزود: امروز مفتخریم که تشکل از اسناد بالادستی و کار فکری برخوردار است. برنامه‌های سالانه انجمن مبتنی بر سند بالادستی است و بحث تربیت نیروی انسانی ما در اتحادیه از تربیت گلخانه‌ای دور است تا نسل خوبی را برای آینده انقلاب ایجاد کنیم.

وی از اجرای ۱۰۶ الگوی برنامه برای تربیت نیروی تراز انقلاب خبر داد و گفت: تشکل گام‌های بلندی را در راستای تولید کتاب، محتوای دیجیتال و فرهنگی در ذیل منظومه فکری نوجوان در مرکز آینده‌سازان قم انجام می‌دهد، همچنین فعالیت گسترده‌ای را برای تبدیل شدن به ایجاد چهره علمی، صورت داده است.

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خاطرنشان کرد: ورود به عرصه‌های علمی نوین دستورالعمل اتحادیه طی این سال‌ها بوده است که در ۱۴ هزار دبیرستان و ۳۱۸ شهرستان فعالیت می‌کند. اتحادیه در راستای گام دوم انقلاب مأموریت جدی برای خود تنظیم کرده است.

در ادامه این مراسم «احمد بابایی» شاعر کشورمان قطعه شعری را درخصوص شهادت سردارسپهبد شهید «قاسم سلیمانی» خواهد و سپس گروه سرود «مشکات» یزد قطعه سرودی را تقدیم به شهید سلیمانی کردند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها