امام جمعه کرمان:

مشارکت در انتخابات یک وظیفه انقلابی است

امام جمعه کرمان گفت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه انقلابی و حضور مردم به معنای تقویت و حمایت از انقلاب است.
کد خبر: ۳۸۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ - 14February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: جامعه ما باید به نقش زن در تربیت و آرامش و سلامت خانواده توجه کند.

وی افزود: با تدبر در شخصیت حضرت زهرا (س)، به فضیلت‌ها و مناقب بی نظیری از ایشان می‌رسیم و امیدواریم جامعه به نقش زن در سلامت خانواده و نقش‌های مهم دیگر توجه کند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه گفت: در زمینه تبلیغات انتخابات دو نکته بسیار مهم را باید مورد توجه قرار داد؛ نخست اینکه حضور حداکثری وظیفه شرعی و انسانی ما است و مجلس قوی می‌تواند به جامعه خدمت کند. همچنین مشارکت در انتخابات یک وظیفه انقلابی است و حضور مردم به معنای تقویت و حمایت از انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین شهادت سردار سلیمانی هستیم، افزود: حاج قاسم افتخار کرمانی‌هاست و مردم استان کرمان این شهید را از نزدیک خوب می‌شناسند و از آنجایی که این شهید، بسیار عزیز است، باید ویژگی‌های ایشان را بررسی و در جامعه تبیین کنیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی را حضور در میدان و پرهیز از پشت میزنشینی دانست و افزود: کار بی منت و بی ادعا بودن یکی دیگر از ویژگی‌های این سردار شهید بود؛ لذا فرد منتخب در انتخابات باید در میدان و بی ادعا باشد. نکته دیگر ویژگی شهید، پرکاری در راستای اطاعت از رهبری است؛ لذا همه انرژی خود را صرف خدمت به مردم کرده بود.

امام جمعه کرمان بیان کرد: دیانت، انقلابی بودن با مهر تأیید ولی فقیه، اعتقاد به نصرت الهی به‌ویژه در صحنه‌های بین‌المللی، توجه به مسائل اصلی کشور و حفظ اتحاد و همدلی جامعه اسلامی از دیگر ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار