مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

انتخابات، تجلی قدرت مردم است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: انتخابات، مبنای قدرت‌یابی و فرصتی برای اعمال قدرت مردم است؛ بر همین اساس باید با انتخاب افرادی ولایتمدار، انقلابی، خدمتگزار، متعهد و متخصص در جهت اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی گام برداشت.
کد خبر: ۳۸۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ - 19February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه جاری ساختند که علاوه بر مردم ایران اسلامی، سایر ملت‌ها نیز از این چشمه زلال سیراب شدند.

وی افزود: سایر ملت‌ها با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی به این باور رسیدند که با تکیه به دین و استفاده از ظرفیت مبانی دینی می‌شود روی پای خود ایستاد و به زیاده‌خواهی‌های مستکبرین عالم پاسخ داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) بهترین دانش‌آموختگان این مکتب شدند و پا در میدان جهاد گذاشتند و در مسیر قرب الهی تا شهادت به پیش رفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: اسلام به مردم، ما این ظرفیت را داد که روی پای خود بایستند و بدون وابستگی به شرق و غرب به آحاد مسلمین دست برادری و دوستی بدهند.

وی با تأکید بر لزوم مرور داشته‌های ایمانی و انقلابی به عنوان یک فضیلت، ابراز داشت: امام خمینی (ره) حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اوجب واجبات می‌دانستند و رهبر معظم انقلاب نیز همین نظر را دارند. اگر به دنبال عزت مسلمین و ذلت دشمنان انقلاب هستیم باید در مسیر تداوم انقلاب اسلامی ثابت قدم بمانیم و مطیع محض ولایت باشیم.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی با قدرت و اطمینان به پیش رفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از گذشت 41 سال از عمر خود بر داشته‌های ایمانی خود می‌بالد. مستضعفین عالم و مسلمانان منطقه که دل در گرو اسلام دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را پناهگاه خود می‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت ترویج مکتب سردار سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: رفتار و گفتار شهید سلیمانی می‌تواند الگوی آحاد مردم باشد و مکتب سردار سلیمانی می‌تواند منطق زندگی آنها شود.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: علت اینکه با شهادت سردار دل‌ها، مردم در اقصی نقاط عالم به سوگ نشستند این بود که آنها خدمتگزاری رئوف و مهربان، انسانی مخلص و ساده زیست و سربازی ولایتمدار را که در قول و عمل صادق بود و هر کجا تهدیدی بود حضور پیدا می‌کرد از دست دادند.

این مسئول عنوان داشت: تمام وجود شهید سلیمانی خدمت، جهاد، ایثار، حضور در میدان، کمک به مستضعفین و مردم منطقه و همچنین حفظ اقتدار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش آن در جغرافیای جهان اسلام بود.

یوسفعلی‌زاده در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن گفت: برای داشتن کشوری قدرتمند باید حرکت رو به جلوی انقلاب با قوت و قدرت دنبال شود. انقلاب اسلامی 41 سال است که روی پای خود ایستاده و شر دشمنانی را که حیات آن را نمی‌خواستند دفع کرده و حامی مستضعفین عالم شده است. استمرار این حرکت وظیفه ماست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان چشم و چراغ ملت‌های منطقه شده و پیشرفت های زیادی را در کارنامه خود دارد اما این میزان کافی نیست. برای قوی شدن باید در همه عرصه‌ها تلاش کرد تا در هیچ مولفه ای محتاج بیگانگان نباشیم.

این مسئول در ادامه به اهمیت انتخابات و نقش موثر مردم در انتخاب سرنوشت خود اشاره کرد و بیان داشت: جمهوری اسلامی بزرگترین امانت امام خمینی (ره) و شهیدان است که به عنوان میراث همه مجاهدان باید به افراد اصلح سپرده شود.

وی در پایان تاکید کرد: انتخابات، مبنای قدرت‌یابی و فرصتی برای اعمال قدرت مردم است؛ بر همین اساس باید با انتخاب افرادی ولایتمدار، انقلابی، خدمتگزار، متعهد و متخصص در جهت اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی گام برداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار