افتتاح بیمارستان صحرایی در ارومیه ‌

بیمارستان صحرایی شهید باکری برای انجام اقدامات پیشگیرانه و درمان کرونا در مجتمع شهید کاظمی ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۳۸۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 10March 2020

افتتاح بیمارستان صحرایی در ارومیه ‌

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و لشکری از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری استاندار، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان، سردار الله‌وردی داداش‌زاده جانشین سپاه شهدای استان، یوسف شاکر مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونای سپاه شهدای آذربایجان غربی و تعدادی دیگر از مسئولان، بیمارستان صحرایی برای انجام اقدامات پیشگیرانه و درمان مبتلایان به ویروس کرونا در مجتمع شهید کاظمی ارومیه افتتاح شد.

سپاه برای مقابله با کرونا در کنار مردم خواهد بود

در حاشیه این مراسم جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا در سپاه شهدای استان اظهار داشت: سپاه همیشه برای کمک و خدمات‌رسانی به مردم در خط مقدم قرار داشته و در شرایط بحرانی نیز نیروهای سپاه به عنوان خادمان سلامت به مردم کمک خواهند کرد.

سردار داداش‌زاده افزود: سپاه با تجربه خوبی که از دوران هشت ساله دفاع مقدس کسب کرده است در جبهه مقابله با انواع بحران‌ها از جمله این بیماری در کنار مردم خواهد بود و امید است با همکاری مردم و مسئولان جلوی شیوع این بیماری در کشور گرفته شود.

بیمارستان صحرایی یکی از زیرمجموعه‌های قرارگاه مقابله با کرونا است

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مقابله با کورنای سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم عنوان کرد: بیمارستان صحرایی یکی از زیرمجموعه‌های قرارگاه مقابله با ویروس کرونا است که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی امروز در ارومیه راه‌اندازی شد. این قرارگاه آمادگی لازم را برای همکاری با کادر درمانی و پزشکی برای مقابله با این بیماری دارد.

یوسف شاکر گفت: مجموعه سپاه شهدای استان، تاکنون دوشادوش مجاهدان حوزه سلامت، پزشکان و پرستاران فداکار و مسئولیت شناس، فعالیت کرده است و به ارائه خدماتی همچون فعال‌سازی بیمارستان‌های ثابت و سیار، مراکز درمانی، گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن و محیط، تامین و توزیع اقلام بهداشتی ضروری پرداخته است.

گفتنی است، بیمارستان صحرایی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی آمادگی پذیرش ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر را دارد و تجهیزاتی از جمله تجیزات آزمایشگاهی، رادیولوژی، اتاق‌های عمل و ICU در آن تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار