پیام تبریک ادار‌ه‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پاسدار

اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ - 27March 2020

پیام تبریک ادار‌ه‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پاسدار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  در آستانه  فرار رسیدن سالروز میلاد سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى‏ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً»

سومین روز از ماه شعبان  و سالروز ولادت امام حسین (ع) با درایت و ابتکار امام خمینی (ره) روز پاسدار نامگذاری شده است.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص)  و روز تجلیل از سربازان حریم ولایت و حافظان تمامیت ارضی کشور و مجاهدانی است که در مکتب مولا و مقتدای خویش، امام حسین (ع) درس آزادگی، شجاعت، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را آموختند و از آموخته‌های ارزشمند خود با درک درست از موقعیت و شرایط زمان به زیبایی بهره بردند.

جان برکفان سپاه پاسداران در همان روزها و ماههای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با بازمانده‌های ساواک  و گروهک‌های ضد انقلاب قد علم کردند و در طی هشت سال دفاع مقدس، عاشقانه به میادین نبرد شتافتند. این زاهدان شب و شیران روز، مناطق عملیاتی را دروازه بهشت می‌دانستند و با  ایمان، عشق و بصیرتی مثال زدنی دوشادوش سایر نیروهای مسلح، با خلق حماسه‌های ماندگار توانستند الگویی ارزشمند از مقاومت در برابر زورگویان و متجاوزین را به یادگار بگذارند.

سبزپوشان سپاه پاسداران، پس از دوران دفاع مقدس نیز در مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی،  از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز نیز علاوه بر نقش موثری که جبهه مقاومت دارند، در مقابله با بحران‌هایی مانند سیل و زلزله  و ریشه کنی بیماری کرونا با تمام توان به میدان آمده و بذر امید را در دل هموطنان خود می‌کارند.

در پایان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)،  تمامی شهدا بویژه سردار رشید سپاه اسلام، شهید «حاج قاسم سلیمانی»، فرا رسیدن سوم شعبان و روز پاسدار را  به تمامی پاسدارانی که سرافرازیشان مرهون پیوند ناگسستنی آنان با  مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است و خانواده‌های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده  و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) با بهره‌گیری و پیروی از منویات حکیمانه و راهگشای  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها