استاندار مازندران:

تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا وظیفه مسئولین است

احمد حسین‌زادگان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و خدمت به مردم عزیز به شهادت رسیدند، گفت: تکریم و تعظیم شهدا و خانواده‌های معزز آنها وظیفه مسئولین است.
کد خبر: ۴۰۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ - 02July 2020

تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا وظیفه مسئولین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «سعید کمالی کفراتی» با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و خدمت به مردم عزیز به شهادت رسیدند، اظهار داشت: تکریم و تعظیم شهدا و خانواده‌های معزز آنها وظیفه مسئولین است.

وی با تقدیر از صبوری و مقاومت خانواده‌های شهدا گفت: خانواده‌های شهدا خود را وقف نظام و انقلاب کردند و ما و همه مردم بدهکار شهدای عزیز و خانواده‌های آنها هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه عملکرد مسئولین و دستگاه‌های اجرایی باید طوری باشد که شرمنده شهدا و خانواده‌های آنها نباشیم، تصریح کرد: کشور در شرایط سخت تحریم‌های چندگانه و ظالمانه قرار دارد و امیدواریم به برکت دعای خیر پدران و مادران شهدا مشکلات و آلام مردم کاهش پیدا کند و مردم از ظلم استکبار جهانی و در راس آن آمریکا رهایی پیدا کنند و به آرامش برسند.

حسین‌زادگان ادامه داد: راه شهدا به حق بود و ما باید پیرو این راه بوده و شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها