تقدیر کارکنان مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از کادر پزشکی و درمانی

کارکنان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) خرمشهر از کادر درمان این مرکز تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۴۰۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 07July 2020

تقدیر کارکنان مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از کادر پزشکی و درمانی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کارکنان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) خرمشهر از کادر درمان این مرکز تقدیر و تشکر کردند.

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در خصوص انجام این حرکت فرهنگی اظهار داشت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم و هدف اصلی از گرامیداشت این مناسبت را ترویج فرهنگ دفاع مقدس می دانیم فلذا سعی کردیم که در همین راستا اقدام به انجام و برگزاری برنامه هایی در این خصوص کنیم.

وی افزود: یکی از شاخصه های مهم ترویج فرهنگ دفاع مقدس، پرداختن به عرصه ایثار و جهاد است که اخیرا در کادر درمان کشور شاهد آن هستیم.

عریضاوی گفت: به منظور تجلیل از خدمات جهادگونه کادر پزشکی خرمشهر در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا به خصوص جامعه بانوان حوزه درمان و با پیشنهاد مسئول امور بانوان مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) حضور یافته و با تقدیم هدایا و شاخه های گل از زحمات شبانه روزی کادر درمان این بیمارستان تقدیر کردیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر افزود: امیدواریم که با همت و ایثار ناشی از فرهنگ غنی دفاع مقدس و همچنین وحدت و رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی بتوانیم این ویروس منحوس را شکست داده و از بین ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها