رئیس بیمارستان امام خمینی آمل به جمع شهدای سلامت پیوست

دکتر «سید بهرام طهماسبی» رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) آمل به جمع شهدای سلامت پیوست.
کد خبر: ۴۰۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ - 30July 2020

«بهرام طهماسبی» به جمع شهدای سلامت پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دکتر «سید بهرام طهماسبی» رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) آمل بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 به جمع شهدای سلامت پیوست.

از این شهید که به عنوان دومین شهید مدافع سلامت در مقابله با کرونا ویروس در شهرستان آمل یاد می‌شود، سالها پیش در جبهه دفاع از وطن حاضر شد و از جاماندگان عملیات کربلای چهار و همرزم شهدای دست بسته غواص است که مدال جانبازی شیمیایی را نیز در کارنامه پرافتخار ایثار و ازخودگذشتگی دارد.

دومین شهید مدافع سلامت آمل که از لحظات آغازین شیوع ویروس کرونا در جبهه سلامت جانانه ایستاد سرانجام خود نیز مبتلا به کووید 19 شد و در بیمارستان امام خمینی (ره) آمل به مدت بیش از 10 روز تحت مراقبت ویژه قرار گرفت تا اینکه به‌خاطر وخامت وضعیت جسمانی به تهران منتقل شد.

سرانجام این پزشک توانمند استان مازندران و شهرستان آمل صبح روز نهم مرداد 99 برابر با نهم ذی‌الحجه و روز عرفه در بیمارستان بقیه الله تهران به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

آمل که این روزها به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، پس از شهادت «مهدی فرزانه» مدافع حرمی که در جبهه دفاع از سلامت نیز مردانه ایستاد تا به شهادت رسید، امروز دکتر «سید بهرام طهماسبی» را نیز تقدیم این راه کرد تا شمار شهدای مدافع سلامت مازندران به یازده شهید برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار