رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل:

ساماندهی قبور شهدا راهی برای آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است

«کیومرث قلی‌پور» گفت: در این برهه از زمان که جوانان ما در معرض تهاجم شدید فرهنگی غرب قرار گرفته‌اند، می‌توانیم با ساماندهی قبور شهدا و حفظ یاد و خاطره آنها، فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و جوانان را با این فرهنگ آشنا کرد.
کد خبر: ۴۱۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ - 13September 2020

ساماندهی قبور شهدا راهی برای آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از ساری، «کیومرث قلی‌پور» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی گلزار شهدای شیردارکلا با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا از بركات و افتخارات ميهن اسلامی هستند و لزوم پيگيری و توجه لازم برای ساماندهی مرقد شهدا نقطه اميدی برای خانواده‌های اين جامعه معظم و بزرگوار و راهی به سوی فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه امروز است.

وی ادامه داد: این موضوع وظیفه ما را در قبال شهدا سنگین‌تر می‌کند و حداقل کاری که ما می‌توانیم برای آنان انجام بدهیم این است که با ساماندهی قبور این عزیزان یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها را زنده نگه داریم.

قلی‌پور افزود: در این برهه از زمان که جوانان ما در معرض تهاجم شدید فرهنگی غرب قرار گرفته‌اند، می‌توانیم با ساماندهی قبور شهدا و حفظ یاد و خاطره آنها، فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و جوانان را با این فرهنگ آشنا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار