دادستان تبریز؛

نمونه بارز ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع مقدس، امروز در کادر درمانی دیده می‌شود

«بابک محبوب علیلو» گفت: نمونه بارز ایثارگری‌های سال‌های دفاع مقدس رزمندگان اسلام، امروز در عرصه بهداشت و کادر درمان و مراکز بیمارستانی به عینه مشاهده می‌شود و مشاهده چنین صحنه‌هایی روح مقاومت و ایثار را در جامعه تقویت می کند.
کد خبر: ۴۱۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ - 14September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «بابک محبوب علیلو»، دادستان تبریز اظهار داشت: نمونه بارز ایثارگری‌های سال‌های دفاع مقدس رزمندگان اسلام، امروز در عرصه بهداشت و درمان و مراکز بیمارستانی به عینه مشاهده می‌شود و مشاهده چنین صحنه‌هایی روح مقاومت و ایثار را در جامعه تقویت می کند.

دادستان تبریز تاکید کرد: رشادت و از جان گذشتگی‌های کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا، ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

وی از پیگیری های مسائل مدیریتی مربوط به بیماری کرونا و حساسیت و جدیت کادر درمان آذربایجان‌شرقی قدردانی و اضافه کرد: افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کویید 19 نیازمند بستری در سطح استان، توجه به موضوع ساماندهی و مدیریت مراکز درمانی با تعامل هر چه بیشتر بین مقام های اداری و قضائی استان، معاونین دانشگاه علوم پزشکی و روسای مراکز دولتی دانشگاهی و غیر دانشگاهی را اجتناب ناپذیر می کند.

محبوب علیلو تصریح کرد: در شرایط کنونی اولویت دارترین امور در وظیفه ملی و میهنی همه مسئولان صیانت از حقوق عمومی و مصداق بارز آن نجات جان انسانهاست و تا زمانی که فعلی که بر عهده گرفته ایم و یا وظایفی که قانون برایمان مشخص کرده است را درست به انجام برسانیم، به طور قطع نوبت به پیگیری های قانونی نمی‌رسد.

وی در پایان با بیان اینکه در حرفه پزشکی پایبندی به وظیفه اخلاقی موجب تداوم خدمت رسانی می‌شود، افزود: وقتی افرادی در حوزه‌ای که با مساله خطیر جان انسان‌ها مرتبط است قبول مسئولیت می‌کنند بیانگر این واقعیت مهم است که این افراد به جنبه انسانی موضوع بیشتر از جنبه مالی و مادی توجه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها